W dniu 9 marca br. odbyło się zwyczajne posiedzenie Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej „Interactive Advertising Bureau” Polska. Na spotkaniu powołano nowego Przewodniczącego Rady Nadzorczej, którym mianowany został Jacek Makowski z Ringier Axel Springer Polska. Wybrano także dwóch jego Zastępców, którymi zostali – Marcin Woźniak z ARBOmedia Polska i Maciej Kossowski z Grupy Onet.pl. Nowe Władze wybrano na roczną kadencję.
Jacek Makowski, nowo wybrany Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska, jest Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży Online w Ringier Axel Springer Polska. Dotychczas w Radzie Nadzorczej IAB Polska piastował stanowisko Wiceprzewodniczącego.
„Na dynamicznie zmieniającym się rynku internetowym IAB Polska staje teraz przed nowymi wyzwaniami. Będziemy się zajmować nie tylko rozwijaniem rynku reklamy internetowej, ale także nowymi zadaniami, np. zmianami legislacyjnymi dotyczącymi branży, rozwijającym się rynkiem mobile czy reprezentacją rozproszonego rynku e-commerce. Jako przewodniczący Rady Nadzorczej mam zamiar intensywnie wspierać ten proces i pomagać organizacji w realizowaniu nowych celów.” – powiedział Jacek Makowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska
Maciej Kossowski, Dyrektor Pionu Sprzedaży Usług Marketingowych Grupy Onet.pl S.A., przez najbliższe dwanaście miesięcy będzie jednym z dwóch Wiceprzewodniczących Rady Nadzorczej IAB Polska. Dotychczas pełnił stanowisko Przewodniczącego. Na stanowisko Wiceprzewodniczącego powołany został również Marcin Woźniak, Prezes Zarządu, COO ARBOmedia Polska Sp. z o.o. Tym samym zachował on swoje kompetencje we Władzach Związku na kolejną roczną kadencję.
Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej „Interactive Advertising Bureau” Polska składa się obecnie z 11 przedstawicieli firm będących Członkami Zwyczajnymi IAB Polska – Agora S.A., ARBOmedia Polska Sp. z o.o., Grupa Onet.pl S.A., INTERIA.PL S.A., Internetowy Dom Mediowy net S.A., Nasza Klasa Sp. z o.o., Polskapresse Sp. z o.o., Redefine Sp. z o.o., Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o., Telewizja Polska S.A., Wirtualna Polska S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.