Allegro i Gadu-Gadu ze wspólnym biurem reklamy
Od 1 stycznia 2012 obowiązuje wspólny cennik reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network.
Od 1 stycznia 2012 obowiązuje wspólny cennik reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network.
Jacek Makowski, nowo wybrany Przewodniczący Rady Nadzorczej IAB Polska, jest Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży Online w Ringier Axel Springer Polska. Wybrano także dwóch jego Zastępców, którymi zostali – Marcin Woźniak z ARBOmedia Polska i Maciej Kossowski z Grupy Onet.pl.
Od 1 stycznia 2006 Biuro Reklamy Onet.pl wprowadza nowy cennik i proponuje znaczną rozbudowę oferty usług reklamowych. Modyfikacje cennika mają służyć zwiększeniu jakości zamawianych kampanii oraz skuteczniejszemu i sprawniejszemu zarządzaniu oferowaną przestrzenią reklamową. Od nowego roku reklamy emitowane na stronach Onet.pl będą miały większą niż dotąd objętość, i to przy niezmienionej cenie. Reklamodawcy będą mogli
Od 22 listopada 2004 roku Onet.pl zmienia cennik usług reklamowych, jednocześnie oddając reklamodawcom nowatorskie narzędzie reklamowe OnetPower. Wprowadzenie nowej oferty jest związane z poszerzaniem treści oraz stale rosnącym zasięgiem portalu. Nowy produkt OnetPower pozwala reklamodawcom na zwiększenie zasięgu w krótkim czasie, zachowując dużą częstotliwość kontaktów z reklamą. Klienci będą mogli realizować kampanie reklamowe polegające na
Według badań niezależnego systemu Gemius, w sierpniu serwis Sport.onet.pl odwiedziło ponad 3,1 miliona unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 140 milionów odsłon stron. Funkcjonujący w ramach Sport.onet.pl specjalny serwis olimpijski w ciągu 16 dni trwania Igrzysk odwiedziło ponad 2 miliony unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali łącznie ponad 74 miliony odsłon: daje to średnio 4,6 miliona odsłon dziennie.
Onet.pl promuje Internet jako medium reklamowe w prasie branżowej i w telewizji. Do kampanii prasowej od 15 grudnia 2003 dołączyły spoty reklamowe, emitowane w telewizji TVN 24. Według większości branżowych prognoz, rynek reklamy internetowej zanotował w 2003 roku 50% wzrostu, co spowodowało, że po raz pierwszy budżety przeznaczone na reklamę w tym medium przekroczą 1%