Jacek Makowski

Nowy cennik usług reklamowych Onet.pl

Od 1 stycznia 2006 Biuro Reklamy Onet.pl wprowadza nowy cennik i proponuje znaczną rozbudowę oferty usług reklamowych. Modyfikacje cennika mają służyć zwiększeniu jakości zamawianych kampanii oraz skuteczniejszemu i sprawniejszemu zarządzaniu oferowaną przestrzenią reklamową. Od nowego roku reklamy emitowane na stronach Onet.pl będą miały większą niż dotąd objętość, i to przy niezmienionej cenie. Reklamodawcy będą mogli

Nowy cennik usług reklamowych Onet.pl więcej »

Nowa oferta reklamowa Onet.pl

Od 22 listopada 2004 roku Onet.pl zmienia cennik usług reklamowych, jednocześnie oddając reklamodawcom nowatorskie narzędzie reklamowe OnetPower. Wprowadzenie nowej oferty jest związane z poszerzaniem treści oraz stale rosnącym zasięgiem portalu. Nowy produkt OnetPower pozwala reklamodawcom na zwiększenie zasięgu w krótkim czasie, zachowując dużą częstotliwość kontaktów z reklamą. Klienci będą mogli realizować kampanie reklamowe polegające na

Nowa oferta reklamowa Onet.pl więcej »

Rekordowy serwis olimpijski Onet.pl

Według badań niezależnego systemu Gemius, w sierpniu serwis Sport.onet.pl odwiedziło ponad 3,1 miliona unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 140 milionów odsłon stron. Funkcjonujący w ramach Sport.onet.pl specjalny serwis olimpijski w ciągu 16 dni trwania Igrzysk odwiedziło ponad 2 miliony unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali łącznie ponad 74 miliony odsłon: daje to średnio 4,6 miliona odsłon dziennie.

Rekordowy serwis olimpijski Onet.pl więcej »

Scroll to Top