16 września Związek Pracodawców Branży Internetowej organizuje kolejne spotkanie z cyklu IAB Update. Spotkanie odbędzie się pod hasłem ,,marketing szeptany”.
– Marketing szeptany to hasło pod którym odbędzie się wrześniowa impreza IAB Update. Będziemy mówić nie tylko o tej formie marketingu w społecznościach i grach, ale również zaprezentowane zostaną narzędzia do badania efektów WOMM. Później jak zwykle zapraszamy do integracji – mówi Patrycja Sass Staniszewska, project manager z IAB Polska.
Program:
- 20.00– 20.10 Przybycie gości
- 20.10 – 20.20 Powitanie – Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska
- 20.20– 20.30 Nowe narzędzia badawcze WOMM, Mariusz Woźnicki, dyrektor zarządzający harderandharder.pl
- 20.30 – 20.40 Mierzenie skuteczności WOMM, Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający BUZZ MEDIA
- 20.40 – 20.50 Mamopedia.pl jako przykład programu ambasadorskiego”, Kamil Dmowski, Head of Interactive Marketing Heureka
- 20.50 – 21.00 WOMM w społecznościach, Justyna Dzieduszycka – Jędrach dyrektor generalny 121 PR
- 21.00 – 21.10 Gry a marketing szeptany, Jacek Jankowski kierownik działu gier internetowych Redefine / nobagames
- 21.10 – 21.20 Event internetowy, Robert Sosnowski, managing director Biuro PodrozyReklamy.pl
- 21.20 – 21.30 How to succeed with Rich Media & Video? Rich Media for everyone, przedstawiciel firmy Smartadserver
- 21.30 – 24.00 Networking
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.