Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl wdrożyło w należącym do niej serwisie Aero.pl nowy system rezerwacji biletów lotniczych, który umożliwia skorzystanie z 1,5 mln nowych połączeń.
Nowa wyszukiwarka Aero.pl oparta jest na platformie Amadeus. Dzięki niej użytkownicy serwisu otrzymają możliwość zaplanowania niemal każdej drogi powietrznej na świecie.
Dotychczas prezentowaliśmy w Aero.pl głownie ofertę wylotów z Niemiec, gdyż ceny u naszych zachodnich sąsiadów były często dużo niższe – mówi Ewa Wiśniewska kierownik sprzedaży w Aero.pl. Wejście Polski do Unii Europejskiej i pojawienie się tanich przewoźników spowodowało większa liberalizację cen i ich wyrównanie w naszym kraju oraz w Niemczech. Aby dostosować nasz serwis do zmieniających się warunków makroekonomicznych uruchomiliśmy nowy system, oparty na platformie Amadeus.
Amadeus to najbardziej dynamicznie rozwijający się system GDS (Global Distribution System), a zarazem firma dostarczająca rozwiązań technicznych zaspokajających potrzeby biur podróży na całym świecie w dziedzinie marketingu, sprzedaży i dystrybucji. Firma Amadeus została założona w 1987 roku przez linie lotnicze Air France, Lufthansa, Iberia i SAS. Dziś działa już w około 200 krajach.
Wdrożony w Aero.pl system rezerwacyjny został zaprojektowany przez firmę anixe Polska, która specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania i świadczeniu usług dla branży turystycznej na terenie całej Europy. Do grona jej klientów w Polsce należą m.in. Polskie Linie Lotnicze LOT, najważniejsze portale internetowe oraz szereg touroperatorów. Jak powiedział prezes anixe Polska Piotr Żołnierek nowe wdrożenie systemu w Aero.pl jest kolejnym krokiem który spowoduje zwiększenie popularności korzystania z rezerwacji biletów lotniczych w polskim internecie.
Od początku istnienia Travelplanet.pl bilety lotnicze stanowiły wyróżniający się element w naszej sprzedaży, posiadamy w chwili obecnej ponad 3-letnie doświadczenie w sprzedaży biletów online. Procentuje to szybkim wzrostem użytkowników i klientów w Aero.pl – podsumował Dawid Sadulski kierownik ds. programowych & Public Relations w Travelplanet.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.