10 kg pomarańczy dla użytkowników komunikatora Net

W czwartek 6 marca zakończyła sie miesięczna kampania promocyjna najnowszej wersji komunikatora Net pt. „Nasza pomarańcza”. Kampania skierowana była do ludzi młodych, uczniów gimnazjów, szkół średnich i studentów. Kampania promowała nowe usługi komunikatora Net 1.1.

Środek ciężkości kampanii przypadł na Internet (m.in. strony Bauer, PAP SA, BROŃ.PL). Do promocji wykorzystano mailing, doklejki do newsletterów i bannery. Najskuteczniejszy okazał się mailing. Akcję promocyjną przygotowała i zaplanowała firma AMP MEDIA właściciel komunikatora Net.

Warunkiem wygrania nietypowej nagrody – 10 KG pomarańczy był kontakt
z obsługą komunikatora poprzez wybrana usługę: netTELEFON, netCHAT, netPOCZTA oraz netSMS i przekazanie informacji „jak smakuje Net 1.1 w kolorach pomarańczy „”

Dzięki zastosowanym środkom w ciągu pierwszych 2 tygodni promocji o dodanych usługach komunikatora liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła do 30 tysięcy użytkowników.

http://www.poprostu.net

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top