Już w najbliższy czwartek, 28 lutego 2008 odbędzie się konferencja i gala nagród Impactor 2008. To 10 edycja nagród dla Najbardziej Podziwianych Osób oraz Firm branży mediowej i reklamowej. Z okazji okrągłego jubileuszu przyznane zostaną Nagrody Specjalne dla firm, które w minionych 10 latach były najczęściej wskazywane jako te godne podziwu.
Tradycyjnie zostanie również przyznana nagroda im. K. Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego za propagowanie idei rozsądku i wolnego rynku i rozsądku. Laureat jest wybierany przez Centrum im. Adama Smitha.
Jubileuszowa edycja odbędzie się 28 lutego 2008 w Warszawie w klubie Palladium. Rozdanie Impactorów oraz towarzysząca im konferencja to jedno z najbardziej prestiżowych corocznych wydarzeń w branży. Tegoroczna, 10. edycja IMPACTORÓW podsumowuje minioną dekadę w telewizji, prasie, Internecie, branży PR oraz reklamie. Każdemu z tematów poświęcony jest na konferencji osobny panel dyskusyjny. Z okazji jubileuszu wydarzeniu towarzyszy specjalne wydawnictwo, upamiętniające i omawiające minione 10 lat.
Organizowany od 1999 roku konkurs na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń przemysłu mediowego i reklamowego. Impactory Roku, będące nagrodami o charakterze wizerunkowym, są wyrazem uznania branży. Laureaci wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, złożoną z najbardziej doświadczonych seniorów rynku, delegowanych przez organizacje branżowe. Nagrody wręczane są w 11 kategoriach, które obejmują najbardziej podziwiane medium, agencję reklamową, agencję PR, firmę BTL, agencję interaktywną, firmę outdoorową, dom mediowy, instytut badawczy oraz reklamodawcę roku. Nagradzane są też najwybitniejsze osobowości świata reklamy i mediów.
Towarzysząca Gali Impactorów konferencja to moment, kiedy po raz pierwszy prezentowane są wyniki przemysłu reklamowego i mediowego za miniony rok. W trakcie konferencji eksperci prognozują również, jakie trendy dominować będą w nadchodzącym sezonie. Z okazji 10.lecia nagród Impactor tegoroczna konferencja będzie miała charakter przekrojowy i będzie podsumowaniem ostatniej dekady w reklamie, prasie, telewizji oraz Internecie.
www.impactor.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.