Centrum im. Adama Smitha

Urzędy skarbowe – co drugi e-mail bez odpowiedzi

Okres rozliczania się z fiskusem to czas zwiększonej ilości zapytań jakie kierowane są pod adresem Urzędów Skarbowych. Na zlecenie Centrum im. Adama Smitha firma SARE specjalizująca się w e-mail marketingu sprawdziła czy podatnicy mogą liczyć na szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na pytania zadawane drogą elektroniczną. Choć wydaje się, że z roku na rok nasze urzędy są coraz bardziej interaktywne to niestety wyniki testu tego nie potwierdzają.

Urzędy skarbowe – co drugi e-mail bez odpowiedzi więcej »

IMPACTORY rozdane

28 lutego 2008 odbyła się 10-ta, jubileuszowa edycja wręczenia nagród IMPACTOR dla najbardziej podziwianych osób oraz firm mediów i reklamy za rok 2007. Wręczeniu IMPACTORÓW towarzyszyła konferencja podsumowująca minione 10 lat w przemyśle reklamowym i mediowym. W tym roku, w wyniku głosowania członków Akademii Mediów i Reklamy nagrody IMPACTOR zostały przyznane następującym osobom oraz firmom:

IMPACTORY rozdane więcej »

10-lecie Impactora wzbogacone o Nagrody Specjalne

Już w najbliższy czwartek, 28 lutego 2008 odbędzie się konferencja i gala nagród Impactor 2008. To 10 edycja nagród dla Najbardziej Podziwianych Osób oraz Firm branży mediowej i reklamowej. Z okazji okrągłego jubileuszu przyznane zostaną Nagrody Specjalne dla firm, które w minionych 10 latach były najczęściej wskazywane jako te godne podziwu. Tradycyjnie zostanie również przyznana

10-lecie Impactora wzbogacone o Nagrody Specjalne więcej »

Scroll to Top