100 000 użytkowników OnetKonekt

OnetKonekt – usługa dostępu do Sieci, wprowadzona 5 tygodni temu przez Onet.pl we współpracy z Energis Polska, cieszy się rosnącą popularnością. Z niezależnego, ogólnopolskiego numeru dostępowego 020 95 80 skorzystało już ponad 100 000 Internautów, którzy wygenerowali ponad 1 900 000 sesji modemowych.

Dotychczasowe zainteresowanie usługą OnetKonekt oraz dynamicznie rosnąca liczba Internatów korzystających z usługi świadczy, iż rynek oczekiwał i bardzo pozytywnie zareagował na alternatywną możliwość dostępu do zasobów sieci.

Numer “do Internetu” oferowy przez Onet i Energis Polska umożliwia nie tylko szybkie i ekonomiczne połączenia, ale zapewnia równocześnie preferencyjny dostęp do szeregu dodatkowych usług i serwisów.

Do rosnącej popularności usługi przyczyniła się niewątpliwie bardzo duża łatwość instalacji jak i fakt, iż użytkownik chcący łączyć się poprzez OnetKonekt nie musi podpisywać żadnej dodatkowej umowy, ani też wnosić opłaty instalacyjnej lub abonamentowej.
Rozliczenie za czas spędzony w sieci otrzymujemy na dotychczasowym rachunku telefonicznym.

Jak powiedział Tomasz Kolbusz – prezes Onet.pl S.A. – “bardzo cieszy fakt, iż pomimo tego, iż cena połączeń jest z konieczności taka sama jak poprzez – jedyny do niedawna – ogólnopolski numer dostępowy oferowany przez TP S.A., bardzo duża ilość Internautów w listach do portalu podkreślała, iż wybrała nowy numer nie tylko ze względu na jego cechy użytkowe i dodatkowe usługi, ale przede wszystkim dlatego, iż otrzymali możliwość wyboru, a skorzystanie z OnetKonekt jest wyrazem ich sympatii dla portalu.”

Warto w tym miejscu wspomnieć, iż postulat partycypowania wydawców internetowych generujących ruch w sieci w przychodach, które w całości zasilają jak dotąd jedynie operatorów telekomunikacyjnych – jest aktualnie przedmiotem ożywionej dyskusji o nowym modelu finansowania budowy atrakcyjnych i wartościowych treści w Internecie.

Jarosław Mikos, prezes Energis Polska, przekroczenie 100 000 użytkowników numeru 020 95 80, komentuje: “Pierwszy miesiąc od wprowadzenia usługi wykorzystaliśmy na jej ustabilizowanie i poprawienie jakości technicznej. Jesteśmy zadowoleni z dynamiki wzrostu liczby użytkowników, bo dowodzi ona, iż nasza infrastruktura techniczna doskonale sprawdza się w działaniu”.

http://konekt.onet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry