OnetKonekt – usługa dostępu do Sieci, wprowadzona 5 tygodni temu przez Onet.pl we współpracy z Energis Polska, cieszy się rosnącą popularnością. Z niezależnego, ogólnopolskiego numeru dostępowego 020 95 80 skorzystało już ponad 100 000 Internautów, którzy wygenerowali ponad 1 900 000 sesji modemowych.
Dotychczasowe zainteresowanie usługą OnetKonekt oraz dynamicznie rosnąca liczba Internatów korzystających z usługi świadczy, iż rynek oczekiwał i bardzo pozytywnie zareagował na alternatywną możliwość dostępu do zasobów sieci.
Numer „do Internetu” oferowy przez Onet i Energis Polska umożliwia nie tylko szybkie i ekonomiczne połączenia, ale zapewnia równocześnie preferencyjny dostęp do szeregu dodatkowych usług i serwisów.
Do rosnącej popularności usługi przyczyniła się niewątpliwie bardzo duża łatwość instalacji jak i fakt, iż użytkownik chcący łączyć się poprzez OnetKonekt nie musi podpisywać żadnej dodatkowej umowy, ani też wnosić opłaty instalacyjnej lub abonamentowej.
Rozliczenie za czas spędzony w sieci otrzymujemy na dotychczasowym rachunku telefonicznym.
Jak powiedział Tomasz Kolbusz – prezes Onet.pl S.A. – „bardzo cieszy fakt, iż pomimo tego, iż cena połączeń jest z konieczności taka sama jak poprzez – jedyny do niedawna – ogólnopolski numer dostępowy oferowany przez TP S.A., bardzo duża ilość Internautów w listach do portalu podkreślała, iż wybrała nowy numer nie tylko ze względu na jego cechy użytkowe i dodatkowe usługi, ale przede wszystkim dlatego, iż otrzymali możliwość wyboru, a skorzystanie z OnetKonekt jest wyrazem ich sympatii dla portalu.”
Warto w tym miejscu wspomnieć, iż postulat partycypowania wydawców internetowych generujących ruch w sieci w przychodach, które w całości zasilają jak dotąd jedynie operatorów telekomunikacyjnych – jest aktualnie przedmiotem ożywionej dyskusji o nowym modelu finansowania budowy atrakcyjnych i wartościowych treści w Internecie.
Jarosław Mikos, prezes Energis Polska, przekroczenie 100 000 użytkowników numeru 020 95 80, komentuje: „Pierwszy miesiąc od wprowadzenia usługi wykorzystaliśmy na jej ustabilizowanie i poprawienie jakości technicznej. Jesteśmy zadowoleni z dynamiki wzrostu liczby użytkowników, bo dowodzi ona, iż nasza infrastruktura techniczna doskonale sprawdza się w działaniu”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.