Wortal Telefon.GSM po raz pierwszy w swojej historii osiągnął poziom ponad 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie (wg najnowszego badania Megapanel/PBI). Przekroczenie tej symbolicznej liczby jest wynikiem pracy redakcji nad zawartością merytoryczną oraz maksymalnym uproszczeniem wyglądu strony internetowej.
Rok 2005 jest przełomowym w działalności wortalu. W ciągu pół roku, w okresie od marca do września br. oglądalność serwisu zwiększyła się czterokrotnie. Bardzo duża dynamika wynika z coraz większego zapotrzebowania na różne formy komunikacji – przed wszystkim mobilnej. Wiele również dzieje się u krajowych operatorów. Największym zainteresowaniem w ostatnich miesiącach cieszyły się trzy tematy: przetarg na czwartego operatora komórkowego, konflikt wśród udziałowców Polskiej Telefonii Cyfrowej, oraz rebranding sieci Idea, czyli wprowadzenie na rynek marki Orange.
– Przez cały czas pracujemy nad ulepszeniem naszej strony. Staramy się iść z duchem czasu, dlatego proponujemy wiele alternatywnych źródeł dostępu do informacji w serwisie, takich jak kanały RSS, newsletter, WAP. Chętnie wysłuchujemy sugestii i opinii użytkowników. W najbliższym czasie planujemy kolejne zmiany, wprowadzenie nowych działów oraz usług. Szacujemy, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy oglądalność serwisu Telefon.GSM przekroczy liczbę 200 000 użytkowników miesięcznie – powiedział Tomasz Pietrowski, redaktor serwisu Telefon.GSM
Działania redakcji portalu mają na celu umocnienie wysokiej pozycji wśród wortali telekomunikacyjnych, pozyskanie nowych partnerów oraz rozwój samego serwisu, co najmniej tak dynamiczny, jaki prezentuje cała branża telekomunikacyjna.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.