100 000 użytkowników w Telefon.GSM

Opublikowano: 28 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wortal Telefon.GSM po raz pierwszy w swojej historii osiągnął poziom ponad 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie (wg najnowszego badania Megapanel/PBI). Przekroczenie tej symbolicznej liczby jest wynikiem pracy redakcji nad zawartością merytoryczną oraz maksymalnym uproszczeniem wyglądu strony internetowej.

Rok 2005 jest przełomowym w działalności wortalu. W ciągu pół roku, w okresie od marca do września br. oglądalność serwisu zwiększyła się czterokrotnie. Bardzo duża dynamika wynika z coraz większego zapotrzebowania na różne formy komunikacji – przed wszystkim mobilnej. Wiele również dzieje się u krajowych operatorów. Największym zainteresowaniem w ostatnich miesiącach cieszyły się trzy tematy: przetarg na czwartego operatora komórkowego, konflikt wśród udziałowców Polskiej Telefonii Cyfrowej, oraz rebranding sieci Idea, czyli wprowadzenie na rynek marki Orange.

– Przez cały czas pracujemy nad ulepszeniem naszej strony. Staramy się iść z duchem czasu, dlatego proponujemy wiele alternatywnych źródeł dostępu do informacji w serwisie, takich jak kanały RSS, newsletter, WAP. Chętnie wysłuchujemy sugestii i opinii użytkowników. W najbliższym czasie planujemy kolejne zmiany, wprowadzenie nowych działów oraz usług. Szacujemy, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy oglądalność serwisu Telefon.GSM przekroczy liczbę 200 000 użytkowników miesięcznie – powiedział Tomasz Pietrowski, redaktor serwisu Telefon.GSM

Działania redakcji portalu mają na celu umocnienie wysokiej pozycji wśród wortali telekomunikacyjnych, pozyskanie nowych partnerów oraz rozwój samego serwisu, co najmniej tak dynamiczny, jaki prezentuje cała branża telekomunikacyjna.

http://www.telefon.gsm.pl

Sylwester Kozak100 000 użytkowników w Telefon.GSM

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.