iBroker.pl, serwis należący do grupy Money.pl, przygotował akcję „100 000 na rekrutację”. Od 18 marca będzie rozdawał pakiety wartościowe na promocje ogłoszeń.
„Wyobraźmy sobie, że szukamy szefa kuchni do naszej restauracji. Dodając ogłoszenie w iBroker.pl ogłoszenie ukaże się na forach, blogach i serwisach kulinarnych, na których z pewnością potencjalni kucharze poszukują inspiracji. Tylko tak możemy dotrzeć do tych najlepszych, bez zatrudniania drogiego łowcy głów” – mówi Maciej Białek, prezes zarządu iBroker.pl Sp. z o.o..
Za pomocą Broker.pl można szukać pracowników praktycznie we wszystkich branżach poprzez setki tematycznie pokatalogowanych stron internetowych. Podczas akcji „100 tys. zł na rekrutację”, która potrwa 30 dni, iBroker.pl zamierza rozdać aktualnie rekrutującym firmom dokładnie 1333 Pakiety Kwotowe o wartości 75 zł na promocję dodanych ogłoszeń.
Ogłoszenie dodane do iBroker.pl jest automatycznie promowane w postaci boksów tekstowych na wybranych tematycznie witrynach internetowych i rozliczane za efekt, dzięki czemu pracodawca płaci wyłącznie za realną liczbę odsłon swojego ogłoszenia o pracę. W taki sposób osoba zajmująca się rekrutacją ma szansę dotrzeć do osób aktualnie pracujących, nie śledzących na bieżąco ofert pracy w tabelach ogłoszeń.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.