ComputerLand SA w pierwszym kwartale 2002 roku osiągnął 138 mln zł przychodu ze sprzedaży oraz 3,5 mln zł zysku netto. W porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza to wzrost odpowiednio o 52% oraz 28%. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 5,6 mln zł co oznacza wzrost o 35%. Zysk na jedną akcję wzrósł w ciągu ostatnich 12 miesięcy z 3,82 zł do 4,33 zł, mimo zwiększenia ilości akcji w ciągu ostatnich 12 miesięcy
o 223.010 sztuk.
Spółka zawdzięcza kolejny dobry kwartał stabilnej bazie klientów sektora bankowo-finansowego oraz dynamicznemu wzrostowi obrotów w sektorze telekomunikacyjnym.
„Wzrost przychodów w pierwszym kwartale to głównie efekt szeregu projektów realizowanych przez nas dla klientów z sektora bankowo-finansowego oraz budowy ogólnopolskiej sieci transmisji danych opartej na technologii IP dla TEL-ENERGO. Spółka kolejny raz potwierdziła, że niezależnie od koniunktury i kondycji branży dobrze sobie radzi na rynku. W dobie ograniczania kosztów i zwiększania efektywności klienci poszukują stabilnych oraz bezpiecznych partnerów, którzy mogą im dostarczyć produkty i usługi informatyczne o uznanej jakości. Oczekują, że zaoferowane rozwiązania przyniosą im wymierne korzyści, podnosząc wartość i zwiększając konkurencyjność przedsiębiorstw czy instytucji w danym segmencie rynku. My staramy się właśnie takie rozwiązania dostarczać i wdrażać”- powiedział Michał Danielewski, Dyrektor Generalny ComputerLand SA.
Relacje pomiędzy wielkościami sprzedaży netto oraz zysku netto osiągniętymi w pierwszym kwartale 2002 roku, a analogicznymi wielkościami osiągniętymi przez Spółkę w pierwszym kwartale ubiegłego roku, obrazuje poniższa tabela. W celu zachowania porównywalności prezentowanych wyników przekształcono wyniki finansowe, sporządzone na dzień 31 marca 2001 roku, zgodnie z nowymi zasadami ustawy o rachunkowości.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!