150.000 zł z reklam w o2.pl i komunikatorze Tlen.pl

Sprzedaż kampanii reklamowych w Portalu Internetowym o2.pl i Komunikatorze Tlen.pl na miesiąc czerwiec osiągnęła rekordową w historii istnienia spółki kwotę. Przychody ze sprzedaży reklamy wyniosą w miesiącu czerwcu 150 000 PLN, co stanowi połowę przychodu portalu o2.pl z pierwszego kwartału 2003 roku. Oznacza to, że wysokość sprzedaży w o2.pl i w związanych z portalem produktach takich jak Komunikator Tlen.pl, będzie o 235 % wyższa od analogicznych wielkości z roku 2002.

„Wysoka sprzedaż portalu o2.pl jest wynikiem stabilnej pozycji portalu i związanych z nim produktów na rynku, oraz wzrostu zasięgu do ponad 1650 000 internautów. o2.pl oferuje przede wszystkim narzędzia do komunikacji -darmowe konta e-mail, komunikator internetowy, serwis randkowy. Użytkownik podczas zakładania konta wypełnia ankietę z pytaniami o miejsce zamieszkania, wiek, sytuacje zawodową, branżę, z którą jest związany, oraz zainteresowania. Dzięki temu naszym klientom oferujemy możliwość dokładnego określenia grupy docelowej. Nasi reklamodawcy cenią sobie również sposób naliczania opłat za targetowanie. Dodawanie kolejnych kryteriów doboru nie podnosi kosztów reklamy, jak to ma miejsce w modelach sprzedaży konkurencyjnych podmiotów.” Mówi Michał Brański z portalu o2.pl.

http://www.o2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

IT w Uczelniach
07.03.2024
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top