Igrzyska Olimpijskie w Londynie wygenerowały 150 mln tweetów, a jamajski sprinter Usain Bolt przyczynił się w dużym stopniu do tego wyniku.
Twitter podsumowując 16-dniową imprezę przyznał, że Bolt w biegach na 100 i 200 metrów przyczynił się do największej aktywności tweetujących. Podczas występów Usaina Bolta wygenerowanych zostało ponad 74 tys. tweetów.
Wśród innych sportowców, którzy przyczynili się do lawinowego wysyłania wiadomości za pomocą Twittera należą:
- Andy Murray zdobywający złoty medal w singlu tenisa ziemnego: ponad 57 tys. tweetów na minutę;
- zespół sprinterów Jamajki ustanawiający rekord świata w dystansie 4×100 metrów: ponad 52 tys. tweetów na minutę;
- drużyna koszykarska Stanów Zjednoczonych zdobywająca w meczu z Hiszpanią złoty medal olimpijski: ponad 41 tys. tweetów na minutę.
Przedstawiono również listę sportowców, którzy przyczynili się do wygenerowania ponad miliona tweetów:
- Usain Bolt
- Michael Phelps
- Tom Daley
- Ryan Lochte
- Gabby Douglas
- Andy Murray
- Kobe Bryant
- Yohan Blake
- Lee Chong Wei
- LeBron James
Z kolei najbardziej dyskutowanym wśród użytkowników Twittera sportem była piłka nożna z ponad 5 mln tweetów. Wśród innych dyscyplin wzbudzających zainteresowanie wymienić należy również lekkoatletykę, gimnastykę oraz siatkówkę.
Jednak najbardziej dyskutowanym na Twitterze wydarzeniem nie był żaden z wyczynów sportowców. Najważniejszym tematem tej olimpiady był występ zespołu Spice Girls na zakończenie igrzysk: 116 tys. tweetów na minutę.
źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.