16.9 mln zł przychodu BPSC w 2003 roku

Opublikowano: 28 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

2003 rok okazał się bardzo udany dla firmy BPSC SA, producenta systemu wspomagającego zarządzanie klasy ERP Impuls BPSC. Przychody firmy osiągnęły poziom 16,9 mln zł i były o 16% wyższe niż w roku poprzednim. Szacowany zysk przekroczył 1 mln zł. Taki wynik osiągnięto przede wszystkim dzięki 39 kontraktom na wdrożenie systemu Impuls BPSC. 13 z nich podpisali partnerzy handlowi firmy.

Liczba klientów użytkujących system Impuls BPSC wzrosła do 134. Największym wdrożeniem realizowanym w 2003 roku była instalacja systemu w Będzińskim Zakładzie Elektroenergetycznym, która objęła ponad 550 użytkowników. Nowymi klientami BPSC zostały także m.in. Grupa Mysław, PTKiGK, ZM Tarczyński, Cefarm, Marbet, Instytut Biologii Doświadczalnej, Atlas Meble Kuchenne i DGS.

W 2003 roku efekty zaczęła przynosić strategia zakładająca znaczne zwiększenie sprzedaży BPSC poprzez sieć partnerów handlowych. Systemy BPSC dystrybuowane są obecnie przez 23 firmy działające na terenie całej Polski. Najbardziej aktywnym partnerem BPSC w 2003 rok była firma Terminus z Warszawy. Dobre wyniki osiągnęły również Zeto Poznań, Macrosoft, IDS Scheer i ITGROUP.

W ubiegłym roku BPSC pracowało nad dalszym rozwojem pakietu Impuls BPSC. Wprowadzono na rynek kolejną, siódmą już wersję systemu. Firma nawiązała także współpracę z nowymi partnerami oferującymi specjalistyczne oprogramowanie branżowe. Należą do nich m.in. Alma – producent systemu do obsługi części białej szpitali, SAFO tworzące systemy do obsługi sprzedaży mobilnej i magazynów wysokiego składowania oraz firma Systemy Komputerowe Główka, producent systemu INTRASTAT.

W 2003 roku BPSC nagrodzone zostało Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, Cezarem Śląskiego Biznesu, Srebrnym Laurem Umiejętności i Kompetencji oraz Medalem Europejskim. Znalazło się także w gronie 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej.

http://www.bpsc.com.pl

Sylwester Kozak16.9 mln zł przychodu BPSC w 2003 roku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.