2003 rok okazał się bardzo udany dla firmy BPSC SA, producenta systemu wspomagającego zarządzanie klasy ERP Impuls BPSC. Przychody firmy osiągnęły poziom 16,9 mln zł i były o 16% wyższe niż w roku poprzednim. Szacowany zysk przekroczył 1 mln zł. Taki wynik osiągnięto przede wszystkim dzięki 39 kontraktom na wdrożenie systemu Impuls BPSC. 13 z nich podpisali partnerzy handlowi firmy.
Liczba klientów użytkujących system Impuls BPSC wzrosła do 134. Największym wdrożeniem realizowanym w 2003 roku była instalacja systemu w Będzińskim Zakładzie Elektroenergetycznym, która objęła ponad 550 użytkowników. Nowymi klientami BPSC zostały także m.in. Grupa Mysław, PTKiGK, ZM Tarczyński, Cefarm, Marbet, Instytut Biologii Doświadczalnej, Atlas Meble Kuchenne i DGS.
W 2003 roku efekty zaczęła przynosić strategia zakładająca znaczne zwiększenie sprzedaży BPSC poprzez sieć partnerów handlowych. Systemy BPSC dystrybuowane są obecnie przez 23 firmy działające na terenie całej Polski. Najbardziej aktywnym partnerem BPSC w 2003 rok była firma Terminus z Warszawy. Dobre wyniki osiągnęły również Zeto Poznań, Macrosoft, IDS Scheer i ITGROUP.
W ubiegłym roku BPSC pracowało nad dalszym rozwojem pakietu Impuls BPSC. Wprowadzono na rynek kolejną, siódmą już wersję systemu. Firma nawiązała także współpracę z nowymi partnerami oferującymi specjalistyczne oprogramowanie branżowe. Należą do nich m.in. Alma – producent systemu do obsługi części białej szpitali, SAFO tworzące systemy do obsługi sprzedaży mobilnej i magazynów wysokiego składowania oraz firma Systemy Komputerowe Główka, producent systemu INTRASTAT.
W 2003 roku BPSC nagrodzone zostało Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, Cezarem Śląskiego Biznesu, Srebrnym Laurem Umiejętności i Kompetencji oraz Medalem Europejskim. Znalazło się także w gronie 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.