Ponad 16 tysięcy ogłoszeń sprzedaży samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych oraz motocykli udostępnił swoim użytkownikom portal INTERIA.PL w serwisie Motogiełda. Serwis powstał we współpracy z firmą otoMoto Sp. z o.o.
Motogiełda to serwis internetowych ogłoszeń motoryzacyjnych, pozwalający na zamieszczanie ofert sprzedaży pojazdów przez osoby prywatne, dealerów samochodowych, właścicieli komisów motoryzacyjnych, itp. Serwis podzielony jest na kategorie: Szukaj, Sprzedaj, Moje ogłoszenie, Dealerzy i Pomoc. W momencie udostępnienia w portalu w serwisie jest blisko 15 tys. ofert sprzedaży samochodów osobowych, prawie 400 ofert samochodów ciężarowych i dostawczych, ponad 1,5 tys. motocykli.
Serwis pozwala w prosty sposób wyszukiwać ogłoszenia według zadanych przez użytkownika kryteriów, takich jak marka i model samochodu, przedział cenowy, rok produkcji, przebieg, moc samochodu, pojemność skokowa silnika, typ i kolor nadwozia, liczba drzwi oraz wyposażenie dodatkowe. Wyniki wyszukiwania można sortować według ceny, roku produkcji, marki / modelu, daty pierwszej rejestracji, przebiegu, mocy pojazdu oraz daty wprowadzenia ogłoszenia do serwisu. Serwis umożliwia też szybki kontakt zainteresowanej osoby z ogłoszeniodawcą.
Korzystanie z serwisu przez pragnących zakupić samochód samochodu jest bezpłatne i nie wymaga rejestracji. Zamieszczanie ogłoszeń przez prywatnych użytkowników serwisu także nie wymaga rejestracji, konieczne jest jednak wniesienie opłaty w wysokości 1 zł netto, co zapewnia emisję ogłoszenia przez 14 dni. Zarejestrowane firmy (m.in. dealerzy samochodowi) mogą korzystać z abonamentu miesięcznego w wysokości 50 zł netto, pozwalającego na zamieszczenie w ciągu miesiąca do 250 ogłoszeń. Płatności można dokonać poprzez SMS, kartą kredytową online, przelewem bankowym oraz elektronicznym transferem środków z kont bankowych w mBanku i Inteligo.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.