W tym roku jako Dzień Darmowej Dostawy wybrano 2 grudnia – w tym dniu klienci sklepów, które zgłoszą się do akcji, będą mogli zrobić zakupy internetowe bez ponoszenia kosztów dostawy. Akcja jest organizowana przez eKomercyjnie.pl.
Od 19 października jest możliwa rejestracja sklepów internetowych, zapisy potrwają do 30 listopada.
W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 1 800 sklepów, a użytkownicy wygenerowali 4,3 mln przejść na strony sklepów internetowych. W dniu finału – 3 grudnia – serwis eKomercyjnie przekierował na strony sklepów 2 mln użytkowników.
Największą popularnością wśród klientów w zeszłym roku cieszyły kategorie: dla dzieci, uroda, dom i ogród, książki i komiksy, apteka; AGD i RTV.
Wszystkie informacje związane z akcją znajdują się na stronie dziendarmowejdostawy.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.