20 mln dolarów na rozwój Foodpandy

Foodpanda, serwis umożliwiający zamawianie jedzenia online, pozyskał 20 mln dolarów na rozwój. Finansowanie zapewniła grupa inwestorów, a wśród nich m.in. Investment AB Kinnevik i Ventures Phenomen.

foodpandaZdobycie zaufania znanych i doświadczonych inwestorów jest wielkim osiągnięciem dla tak młodej spółki i podkreśla globalny charakter naszej marki. Z każdym kolejnym miastem, w którym jest dostępna nasza oferta, robimy ogromny krok naprzód, prowadzący do dalszego przyspieszenia, wzrostu firmy oraz zwiększenia satysfakcji klientów. Naszym celem jest, by Foodpanda przychodziła na myśl każdemu, kto chce coś zjeść bez wychodzenia z domu – powiedział Ralf Wenzel, dyrektor zarządzający w Foodpanda.

Serwis jest obecny w 27 krajach, w tym w Polsce.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top