Foodpanda, serwis umożliwiający zamawianie jedzenia online, pozyskał 20 mln dolarów na rozwój. Finansowanie zapewniła grupa inwestorów, a wśród nich m.in. Investment AB Kinnevik i Ventures Phenomen.
Zdobycie zaufania znanych i doświadczonych inwestorów jest wielkim osiągnięciem dla tak młodej spółki i podkreśla globalny charakter naszej marki. Z każdym kolejnym miastem, w którym jest dostępna nasza oferta, robimy ogromny krok naprzód, prowadzący do dalszego przyspieszenia, wzrostu firmy oraz zwiększenia satysfakcji klientów. Naszym celem jest, by Foodpanda przychodziła na myśl każdemu, kto chce coś zjeść bez wychodzenia z domu – powiedział Ralf Wenzel, dyrektor zarządzający w Foodpanda.
Serwis jest obecny w 27 krajach, w tym w Polsce.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.