Lady Gaga stała się pierwszą osobą ze świata showbiznesu, która osiągnęła poziom 20 mln osób obserwujących na Twitterze. Wyprzedziła przy tym drugiego na liście Justina Biebera.
Nieprzerwana popularność Lady Gagi na Twitterze trwa od sierpnia 2010 roku, kiedy udało się jej wyprzedzić w rankingach Britney Spears. Od tamtej pory artystka nazywa siebie „Królową Twittera” i nie zamierza oddać nikomu tego tytułu.
Tak wielkie zainteresowanie poczynaniami Lady Gagi spowodowane jest przede wszystkim tym, że artystka, w przeciwieństwie do innych gwiazd, wszystkie wpisy na Twitterze publikuje osobiście nie wysługując się przy tym sztabem ludzi z branży PR. Dodać też należy, że oprócz Twittera także w innych serwisach społecznościowych ma ogromną popularność: na Facebooku liczba fanów sięga 49 mln, natomiast w Google+ przypisana jest do 830 tys. kręgów.
Jak wygląda aktualny ranking popularności na Twitterze? Prym, jak już wspomnieliśmy, wiedzie Lady Gaga z 20 mln fanów. Następnymi w rankungu są:
- Justin Bieber – 18 mln obserwujących;
- Kate Perry – 15,7 mln obserwujących;
- Shakira – 14,5 mln obserwujących;
- Rihanna – 14,4 mln obserwujących;
- Britney Spears – 13,5 mln obserwujących.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.