Lady Gaga stała się pierwszą osobą ze świata showbiznesu, która osiągnęła poziom 20 mln osób obserwujących na Twitterze. Wyprzedziła przy tym drugiego na liście Justina Biebera.
Nieprzerwana popularność Lady Gagi na Twitterze trwa od sierpnia 2010 roku, kiedy udało się jej wyprzedzić w rankingach Britney Spears. Od tamtej pory artystka nazywa siebie „Królową Twittera” i nie zamierza oddać nikomu tego tytułu.
Tak wielkie zainteresowanie poczynaniami Lady Gagi spowodowane jest przede wszystkim tym, że artystka, w przeciwieństwie do innych gwiazd, wszystkie wpisy na Twitterze publikuje osobiście nie wysługując się przy tym sztabem ludzi z branży PR. Dodać też należy, że oprócz Twittera także w innych serwisach społecznościowych ma ogromną popularność: na Facebooku liczba fanów sięga 49 mln, natomiast w Google+ przypisana jest do 830 tys. kręgów.
Jak wygląda aktualny ranking popularności na Twitterze? Prym, jak już wspomnieliśmy, wiedzie Lady Gaga z 20 mln fanów. Następnymi w rankungu są:
- Justin Bieber – 18 mln obserwujących;
- Kate Perry – 15,7 mln obserwujących;
- Shakira – 14,5 mln obserwujących;
- Rihanna – 14,4 mln obserwujących;
- Britney Spears – 13,5 mln obserwujących.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.