20 proc. największych firm korzysta z HootSuite

Opublikowano: 10 sierpnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Aplikacja do zarządzania mediami społecznościowymi – HootSuite – wiedzie prym pośród narzędzi, z których korzystają największe firmy świata do zarządzania swoimi kontami na Twitterze.

20 proc. największych firm korzysta z HootSuite 1W zestawieniu aplikacji klienckich Twittera, które opublikowaliśmy kilka tygodniu temu wspominaliśmy o HootSuite.  Aplikacja, a raczej cały ich zestaw w Polsce jest eszcze niezbyt popularna,na rynku zachodnim jednak cieszy się sporym zainteresowaniem

Jak informuje Mashable, 20 spośród 100 wiodących na świecie marek (wg Interbrand) używa HootSuite do zarządzania firmowym kontem na Twitterze. Niektóre z tych firm to m.in. H&M, Tiffany & Co. i IBM.

Szesnaście, w tym Yahoo, Louis Vuitton i Sony, używa programu TweetDeck.

BlackBerry, Coca-Cola i Ford znajdują się wśród dziewięciu firm używających SocialEngage, a Oracle, American Express i Ikea to trzy z czterech firm, które używają Vitrue.

Trzy firmy — Burberry, Hewlett-Packard i Mercedes-Benz — używają SocialFlow, a kolejne trzy — Intel, Cisco i Dell — wykorzystują Sprinklr.

Aby przygotować zestawienie, przeanalizowano przynajmniej 20 tweetów opublikowanych przez każdą z firm pod kątem sposobu ich publikacji. Niektóre firmy, np. Dell, publikują treści na kilka sposobów. Oprócz przystosowanych do tego narzędzi, najczęściej do tweetowania firmy używają bezpośrednio witryny Twitter.com.

Czy Wy korzystacie z HootSuite lub innej aplikacji tego typu, czy raczej korzystacie z Twittera bezpośrednio?

Michał Newiak20 proc. największych firm korzysta z HootSuite

Podziel się!

O autorze

michal