Portal Onet.pl zorganizował internetową edycję Narodowego Testu na Prawo Jazdy. Program, emitowany w ostatnią niedzielę na antenie telewizji TVN, zgromadził rekordową liczbę internautów: od godziny 17:15 do 22:00, w teście wzięło udział ponad 200 tysięcy użytkowników sieci.
Blisko trzygodzinny program miał charakter interaktywnego przedsięwzięcia: program na żywo w studiu TVN posiadał internetowe oblicze w postaci specjalnego serwisu w portalu Onet.pl; uczestnikom umożliwiono wzięcie udziału w teście poprzez wysyłanie wiadomości SMS z telefonów komórkowych.
Materiały zgromadzone w serwisie internetowym Narodowego Testu na Prawo Jazdy 2004 powstały przy współudziale Instytutu WINFOR.
Serwis pozostaje dostępny również po zakończeniu programu – Internauci mogą w dalszym ciągu doskonalić swoje umiejętności. Zawarto w nim wiele przydatnych i ciekawych treści, służących pogłębieniu i doskonaleniu znajomości zasad ruchu drogowego. Prócz szczegółowych pytań, gruntownie sprawdzających poziom wiedzy, do dyspozycji oddano m.in. encyklopedię prawa jazdy, a także atrakcyjny, interaktywny plac manewrowy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.