TVN

TVN sprzedaje multimedia przez Internet

Grupa TVN uruchomiła nową internetową platformę e-commerce do sprzedaży materiałów multimedialnych, ma być ona dostępna pod adresem www.agency.tvn.pl. Wykonanie i wdrożenie platformy internetowej TVN News & Services Agency zostało powierzone firmie Veneo. Start serwisu został zapowiedziany na 10 listopada 2009.

Nowa kampania reklamowa czekoladek Wawel

21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.

Cyfrowa Platforma TVP

15 września 2009 r. Telewizja Polska uruchomiła pierwszą, bezpłatną część cyfrowej platformy i rozpoczęła realizację zaleceń wynikających z projektu Strategii Cyfryzacji kraju, opracowanego przez Międzyresortowy Zespół ds. Telewizji i Radiofonii Cyfrowej. Jednocześnie Zarząd TVP S.A. skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek koncesyjny potrzebny do rozprowadzania pełnego pakietu programów.

Carlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.

Scroll to Top