Wiosenna kampania AVT w telewizji TVN

Opublikowano: 14 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wystartowała kampania promująca wybrane tytuły wydawnictwa AVT. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo.

Hanna LaskowskaWiosenna kampania AVT w telewizji TVN

TVN sprzedaje multimedia przez Internet

Opublikowano: 10 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Grupa TVN uruchomiła nową internetową platformę e-commerce do sprzedaży materiałów multimedialnych, ma być ona dostępna pod adresem www.agency.tvn.pl. Wykonanie i wdrożenie platformy internetowej TVN News & Services Agency zostało powierzone firmie Veneo. Start serwisu został zapowiedziany na 10 listopada 2009.

Hanna LaskowskaTVN sprzedaje multimedia przez Internet

Cyfrowa Platforma TVP

Opublikowano: 15 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

15 września 2009 r. Telewizja Polska uruchomiła pierwszą, bezpłatną część cyfrowej platformy i rozpoczęła realizację zaleceń wynikających z projektu Strategii Cyfryzacji kraju, opracowanego przez Międzyresortowy Zespół ds. Telewizji i Radiofonii Cyfrowej. Jednocześnie Zarząd TVP S.A. skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek koncesyjny potrzebny do rozprowadzania pełnego pakietu programów.

Hanna LaskowskaCyfrowa Platforma TVP

Carlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Opublikowano: 6 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.

Tomasz UchańskiCarlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania