Ringier Axel Springer Media przejmie 75 proc. udziałów w Onet.pl
Spółka Ringier Axel Springer Media porozumiała się z TVN w kwestii przejęcia 75 proc. udziałów w Onet.pl.
Spółka Ringier Axel Springer Media porozumiała się z TVN w kwestii przejęcia 75 proc. udziałów w Onet.pl.
Wystartowała kampania promująca wybrane tytuły wydawnictwa AVT. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo.
Grupa TVN uruchomiła nową internetową platformę e-commerce do sprzedaży materiałów multimedialnych, ma być ona dostępna pod adresem www.agency.tvn.pl. Wykonanie i wdrożenie platformy internetowej TVN News & Services Agency zostało powierzone firmie Veneo. Start serwisu został zapowiedziany na 10 listopada 2009.
21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.
15 września 2009 r. Telewizja Polska uruchomiła pierwszą, bezpłatną część cyfrowej platformy i rozpoczęła realizację zaleceń wynikających z projektu Strategii Cyfryzacji kraju, opracowanego przez Międzyresortowy Zespół ds. Telewizji i Radiofonii Cyfrowej. Jednocześnie Zarząd TVP S.A. skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek koncesyjny potrzebny do rozprowadzania pełnego pakietu programów.
Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.
Burger King nagradza Kamila Durczoka nieograniczonym darmowym dostępem do oferty wszystkich restauracji Burger King w Polsce.