Od początku 2002 roku daje się zauważyć systematyczny wzrost liczby oraz wartości transakcji dokonywanych przez system autoryzacji kart online eCardu.
W pierwszym kwartale 2002 roku eCard zautoryzował 19,5 tys. transakcji dokonanych w sklepach internetowych kartami płatniczymi o łącznej wartości ponad 4,2 mln zł, podczas gdy drugi kwartał zamknął się 23,2 tys. transakcji o wartości 5,3 mln zł. Pierwsza połowa 2002 roku zamknęła się kwotą 9,5 mln zł oraz liczbą 42,7 tys autoryzowanych transakcji. W porównaniu do pierwszej połowy 2001 daje to niemal dziewięciokrotny wzrost obrotów oraz ponad sześciokrotny wzrost liczby transakcji.
W drugim kwartale 2002 średnia wartość pojedynczej autoryzacji wyniosła 228,11 zł i była wyższa o 5% niż średnia wartość pojedynczej autoryzacji z pierwszego kwartału 2002.
„Wyniki te potwierdzają nasze założenia z początku roku. Coraz więcej posiadaczy kart docenia wygodę oraz bezpieczeństwo zakupów online. Nie bez znaczenia jest również fakt, że coraz więcej banków wydaje karty, którymi ich posiadacze mogą dokonywać zakupów w Internecie.” – powiedział Allan J. Wodzyński, Prezes Zarządu eCard S.A.
Obecnie na usługę autoryzacji kart płatniczych eCard zdecydowało się 309 serwisów internetowych, z których już 275 wdrożyło system autoryzacji kart online.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.