Sześć miesięcy ubezpieczeń direct na rynku polskim to 22 902 kierowców, którzy ubezpieczyli swoje samochody przez telefon w Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. W tym okresie Link4 sprzedało 21 414 polis OC oraz 10 508 polis AC, co łącznie daje 31 992 polisy. Przypis składki ubezpieczeniowej brutto osiągnął 21.313 tys. zł. Inkaso składki za ten okres zamknęło się sumą 17.652 tys. zł. Od początku działalności Link4 do dnia 30.06.2003 roku zgłoszono 741 szkód, z których zamknięto 517. Pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi wynosi 187 proc.
Składka zarobiona brutto za pierwsze dwa kwartały 2003 roku wynosi 2.361 tys. zł. W tym okresie, Link4 poniosło koszty działalności ubezpieczeniowej w wysokości 23.293 tys. zł. Spółka zanotowała znaczną redukcję kosztów administracyjnych
w porównaniu z pierwszym kwartałem; 10.216 tys. zł – pierwszy kwartał, 5.820 tys. zł – drugi kwartał 2003 roku. W tym okresie, ujemny wynik techniczny ubezpieczeń majątkowych i osobowych Link4 wyniósł 25.828 tys. zł. Strata netto ukształtowała się na poziomie 18.804 tys. zł.
„Już w ciągu pierwszych sześciu miesięcy obecności na rynku ustabilizowaliśmy poziom kosztów, zwłaszcza w zakresie kosztów administracyjnych. Wraz z dynamicznym wzrostem sprzedaży pozwala to na przekroczenie planu biznesowego Link4 na rok 2003” – powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.
W drugim kwartale 2003 roku akcjonariusze Link4 – Global Direct Insurance Investment BV oraz Direct Insurance Financial Investments Ltd. dokapitalizowali spółkę kwotą 9.000 tys. zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.