3 000 klientów Strefa.pl

Opublikowano: 9 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ciągu pierwszego roku istnienia internetowej platformy dla małych i średnich przedsiębiorstw Strefa.pl własne strony WWW i skrzynki poczty elektronicznej założyło ponad 3 tysiące klientów. Kolejne pół tysiąca bezpłatnie testuje możliwości systemu. Wśród korzystających ze Strefa.pl dominują firmy i instytucje, ale nie brakuje też osób prywatnych.

Miarą sukcesu serwisu, działającego na niełatwym rynku usług hostingowych, jest awans we wrześniu br. do pierwszej dwudziestki rankingu Top100 (zestawienie ilości polskich domen obsługiwanych przez providerów) – z pozycji poza zestawieniem jeszcze rok temu. Jednocześnie serwis, adresowany nie do masowego odbiorcy lecz przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, odwiedza co miesiąc kilkadziesiąt tysięcy unikalnych użytkowników.

Pierwsza rocznica istnienia systemu to także okazja do uruchomienia atrakcyjnych promocji. Każdy zamawiający pakiet złoty lub platynowy może bezpłatnie zarejestrować na rok domenę polską, funkcjonalną, regionalną lub globalną. Za 50% ceny można wykupić abonament na korzystanie z bazy prawnej NetTax, o połowę tańsze jest też drukowanie wizytówek za pośrednictwem serwisu Drukarnia jednego z serwisów Strefa.pl.

Strefa.pl to internetowa platforma biznesowa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wokół trzech pakietów usług hostingowo-pocztowych skupione są przydatne firmom usługi pozwalające na inne niż reklamowe wykorzystanie sieci Internet. W obrębie Strefa.pl dostępne są m.in. usługi bankowe dla firm, internetowa giełda ofert, programy księgowe, centrum rejestracji domen, Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów, baza prawna NetTax i tanie usługi telekomunikacyjne.

http://www.strefa.pl

Sylwester Kozak3 000 klientów Strefa.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.