3 000 ubezpieczeń w Inteligo

Opublikowano: 5 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Oferowane przez Inteligo ubezpieczenia on-line cieszą się dużym powodzeniem wśród posiadaczy konta, którzy cenią sobie wygodę i jakość oferowanych im usług. Od 5 listopada 2003 roku sprzedano 3 029 polis.

Będąc posiadaczem konta Inteligo można ubezpieczyć: mieszkanie (ruchomości i stałe elementy mieszkania oraz tzw. mury) – ubezpieczenie mieszkania i ubezpieczenie budynków i lokali mieszkalnych nie związanych z działalnością gospodarczą; podróż (koszty pomocy medycznej udzielanej w przypadku nieszczęśliwego wypadku bądź nagłego zachorowania za granicą) – ubezpieczenie Wojażer lub Assistance Tourist; życie (śmierć ubezpieczonego lub jego współmałżonka) – ubezpieczenie na życie; zdrowie (trwała utrata zdrowia lub życia, zarówno w Polsce jak i za granicą) – ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków i kompleksowe ubezpieczenie rowerzysty Bezpieczny Rowerzysta.

Zawarcie umowy ubezpieczenia jest proste i szybkie – trwa kilka minut – tylko tyle ile potrzeba czasu na wypełnienie formularza na stronie internetowej. Większość informacji potrzebnych do zakupu polisy jest wygenerowana automatycznie i wprowadzona do formularzy wniosków przez systemy Inteligo. Ubezpieczający wypełnia jedynie kwestionariusz dotyczący przedmiotu lub osoby ubezpieczanej oraz ich specyfiki. Sam decyduje, który z różnych wariantów polisy wybrać i z jakich opcji skorzystać. Wysokość stawki obliczana jest przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb, wymagań i możliwości klienta. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się kolejnego dnia od wykupienia polisy. Posiadacze konta Inteligo, którzy korzystają z Serwisu SMS – w ciągu kilku sekund otrzymają SMS z potwierdzeniem zawarcia umowy i nr polisy.

http://www.inteligo.pl

Sylwester Kozak3 000 ubezpieczeń w Inteligo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.