We wtorek, 24 października, serwis aukcyjny Świstak.pl obchodzi swoje 3 urodziny.
Wyzwaniem dla Świstaka na kolejny rok jest znaczące zwiększenie oglądalności serwisu, które ma proporcjonalne przełożenie na ilość zarejestrowanych użytkowników i wartość zawartych transakcji. „Plany na najbliższy rok to osiągnięcie poziomu 450-500 tysięcy aukcji i 15-18% udziału w ilości aukcji na polskich serwisach” – mówi Paweł Grząbka, prezes zarządu Swistak.pl sp. z o.o..
Z okazji urodzin serwis organizuje tzw. dzień otwarty – między godziną 19.00 a 20.00 odbędzie się spotkanie na czacie z zarządem i pracownikami Świstaka. Pokój czatowy będzie aktywny przez cały dzień – w każdej chwili będzie na nim obecny przynajmniej jedna osoba z załogi Świstaka.
Wg statystyk Google Analytics we wrześniu Świstak zanotował 874,403 wizyt i 4,7mln odsłon. W chwili obecnej serwis posiada 207tys aktywnych aukcji i 260tys zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!