Śledzenie kampanii w Google Analytics [art. ekspercki]

Opublikowano: 13 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Prowadzenie kampanii reklamowych w internecie daje nam jedną zasadniczą przewagę na aktywnością offline – jest zdecydowanie najlepiej mierzalne. Dzięki temu, mamy nie tylko możliwość oceny efektów przeprowadzonych działań, ale także możemy na bieżąco optymalizować ich parametry i tym samym poprawiać skuteczność.

Dawid ZarazińskiŚledzenie kampanii w Google Analytics [art. ekspercki]

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer

Opublikowano: 11 stycznia 2012. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Czy prowadząc działania promocyjne w internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych? A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, żeby zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów?

Dawid ZarazińskiSzkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer

Google aktualizuje FeedBurner’a

Opublikowano: 26 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Trzy i pół roku po przejęciu za 100 mln dolarów, Google zaktualizowało FeedBurner’a, popularny serwis umożliwiający zarządzanie kanałami RSS. Pytanie tylko czy nie o kilka lat za późno?

Dawid ZarazińskiGoogle aktualizuje FeedBurner’a

Wizaz.pl po liftingu

Opublikowano: 17 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Koncentrujący się na zagadnieniach związanych z kosmetykami, zdrowiem i urodą serwis Wizaz.pl przeszedł znaczną transformacją. Zmienił się nie tylko wygląd, w tym logo, ale jednocześnie jego struktura i tematyka. Jak nas zapewniono – to dopiero początek zmian.

Dawid ZarazińskiWizaz.pl po liftingu