3 mln abonentów AXN

Tom Davidson, Dyrektor Generalny AXN w Europie Środkowej, ogłosił dzisiaj, że należący do koncernu Sony Pictures Television International (SPTI) kanał akcji AXN ma już 3 miliony abonentów. AXN jest obecny w sześciu państwach Europy Środkowej – w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech.

Oferta telewizji AXN jest zbudowana wokół najpopularniejszych gatunków filmowych kina akcji. Na antenie AXN pojawiają się seriale i filmy akcji, relacje z ekstremalnych wydarzeń sportowych oraz programy przygodowe typu reality adresowane do wielbicieli mocnych wrażeń w wieku 18-34 lat. We wszystkich krajach regionu, program jest nadawany w lokalnej wersji językowej przez 24 godziny na dobę.

'Dynamiczny rozwój dystrybucji w Europie Środkowej potwierdził celowość inwestycji w zakup najciekawszych pozycji programowych. Działania mające na celu zapewnienie widzom AXN rozrywki najwyższej jakości dostały także docenione przez współpracujące z nami sieci kablowe i platformy cyfrowe. Współpracując z HBO, dokładamy wszelkich starań, aby AXN cieszył się opinią najlepszego telewizyjnego miejsca akcji' – powiedział Tom Davidson.

W ofercie programowej kanału ważne miejsce zajmują najbardziej popularne seriale produkcji amerykańskiej i europejskiej. Na antenie AXN pojawiają się tak popularne tytuły, jak Lost: Zagubieni, Kryminalne zagadki Nowego Jorku i dwa inne siostrzane seriale z tego cyklu, Star Trek Enterprise, Medicopter, głośny serial Świat glin, wyprodukowany przez wytwórnię Sony Pictures, bijące rekordy popularności programy reality Wyścig i Rozbitkowie oraz WRC Shakedown, magazyn o Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata wyprodukowany na specjalne zamówienie kanału AXN.

http://www.axn.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
I ❤ business & HR
11.06.2024 - 12.06.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top