W oficjalnym komunikacie firma Apple poinformowała, że tylko w trakcie ostatniego weekendu udało jej się sprzedać ponad 3 mln nowych iPadów. Jest to rekordowy wynik w historii weekendowych sprzedaży firmy.
Nowy iPad został wprowadzony na rynek amerykański, australijski, niemiecki, japoński i francuski w dniu 16 marca. Od chwili pojawienia się nowej wersji gadżetu marki Apple, z lepszym ekranem i szybszym procesorem, do zakończenia ubiegłego weekendu, koncern sprzedał aż 3 mln sztuk urządzenia. Od 23 marca urządzenie będzie dostępne w kolejnych 24 krajach na całym świecie, w tym również i w Polsce.
To rekordowy wynik sprzedaży tabletu Apple, co potwierdza prezes firmy, Tim Cook. Warto podkreślić, że taka sama liczba sprzedała się w ciągu pierwszych 80 dni po wprowadzeniu do sprzedaży oryginalnego iPada w 2010 roku. W ostatnim kwartale 2011 roku koncern sprzedał łącznie 15,4 mln iPadów, a w całym roku ubiegłym – 55 mln sztuk swojego tabletu. Zaraz po smartfonie iPhone, iPad jest najważniejszym źródłem dochodu dla firmy Apple. To najsilniejsze uruchomienie sprzedaży iPada w historii – powiedział wiceprezes firmy Apple ds. globalnego marketingu, Phil Schiller.
W Polsce nowy iPad Apple będzie miał premierę już w piątek, 23 marca. Jak wskazują informacje podane przez serwis imagazine.pl, najtaniej urządzenie będzie można kupić z Wi-Fi oraz 16 GB pamięci za 2099 zł. Za 32 GB i 64 GB pamięci zapłacimy odpowiednio 2499 zł oraz 2899 zł. Najdroższy nowy iPad wyposażony w Wi-Fi oraz technologię 4G wraz z 64GB pamięci będzie zaś kosztował 3399 zł.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.