Od początku bieżącego roku Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl otrzymało 3 nagrody i wyróżnienia, przyznane przez różne instytucje. Jak mówi Jakub Mazur dyrektor marketingu Travelplanet.pl są one efektem pozytywnego odbioru działalności spółki w roku 2002 zarówno przez użytkowników internetu, jak i media.
Pierwszą nagrodą, a w zasadzie wyróżnieniem, jakie otrzymała spółka było wybranie przez BusinessWeek Polska (2003/1) prezesa Travelplanet.pl S.A. – Piotra Multana, do „czołówki polskiego internetu”. Podstawą wyboru były osiągnięcia poszczególnych firm w roku 2002. Travelplanet.pl było jedynym wybranym internetowym biurem podróży w Polsce i znalazło się wśród największych firm polskiego internetu: Onet, Merlin i Allegro.
W marcu 2003 Travelplanet.pl została wytypowana przez użytkowników Internetu do rozgrywki finałowej w III edycji konkursu Inet Awards, promującego najlepsze polskie strony internetowe. W finale jury, w skład którego wchodziły osoby związane z mediami i największymi polskimi firmami wybrało Travelplanet.pl najlepszą strona w kategorii Best Travel. W konkursie zgłoszono ponad tysiąc stron, spośród których nominowano 69 witryn w 15. kategoriach. Zwycięzcami poszczególnych kategorii były tak znane serwisy, jak Inteligo.pl, PZU, Gadu-Gadu, czy tez Gery.pl.
Przyznanie nagrody Inet Awards zbiegło się ze stworzeniem nowej szaty graficznej serwisu.
Podsumowaniem dobrego roku Travelplanet.pl, realizowania strategii firmy oraz szybkiego wzrostu było przyznanie przez MCI w marcu nagrody Everesty 2003 za najlepszy rozwój spośród spółek portfelowych tego funduszu inwestycyjnego. Nagroda była w głównej mierze efektem 300% procentowego wzrostu sprzedaży Travelplanet.pl w roku 2002, a w szczególności uzyskaniem samowystarczalności finansowej zaledwie po 1,5 roku działania na rynku. Nie bez znaczenia było także zajęcie pozycji lidera rynku w tym segmencie w tak krótkim czasie, a także realizacja strategii i budżetu założonego na rok 2002.
Jak mówi Jakub Mazur wyróżnienie dla Travelplanet.pl potwierdzają dobre prognozy dla turystycznego e-commerce, w Polsce. Sprzedaż turystyki tym kanałem dystrybucji zyskała już ogromną popularność w Stanach Zjednoczonych, a wartość Expedia.com – największego gracza w tej branży jest szacowana na ok. 7 mld USD.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!