Od początku bieżącego roku Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl otrzymało 3 nagrody i wyróżnienia, przyznane przez różne instytucje. Jak mówi Jakub Mazur dyrektor marketingu Travelplanet.pl są one efektem pozytywnego odbioru działalności spółki w roku 2002 zarówno przez użytkowników internetu, jak i media.
Pierwszą nagrodą, a w zasadzie wyróżnieniem, jakie otrzymała spółka było wybranie przez BusinessWeek Polska (2003/1) prezesa Travelplanet.pl S.A. – Piotra Multana, do „czołówki polskiego internetu”. Podstawą wyboru były osiągnięcia poszczególnych firm w roku 2002. Travelplanet.pl było jedynym wybranym internetowym biurem podróży w Polsce i znalazło się wśród największych firm polskiego internetu: Onet, Merlin i Allegro.
W marcu 2003 Travelplanet.pl została wytypowana przez użytkowników Internetu do rozgrywki finałowej w III edycji konkursu Inet Awards, promującego najlepsze polskie strony internetowe. W finale jury, w skład którego wchodziły osoby związane z mediami i największymi polskimi firmami wybrało Travelplanet.pl najlepszą strona w kategorii Best Travel. W konkursie zgłoszono ponad tysiąc stron, spośród których nominowano 69 witryn w 15. kategoriach. Zwycięzcami poszczególnych kategorii były tak znane serwisy, jak Inteligo.pl, PZU, Gadu-Gadu, czy tez Gery.pl.
Przyznanie nagrody Inet Awards zbiegło się ze stworzeniem nowej szaty graficznej serwisu.
Podsumowaniem dobrego roku Travelplanet.pl, realizowania strategii firmy oraz szybkiego wzrostu było przyznanie przez MCI w marcu nagrody Everesty 2003 za najlepszy rozwój spośród spółek portfelowych tego funduszu inwestycyjnego. Nagroda była w głównej mierze efektem 300% procentowego wzrostu sprzedaży Travelplanet.pl w roku 2002, a w szczególności uzyskaniem samowystarczalności finansowej zaledwie po 1,5 roku działania na rynku. Nie bez znaczenia było także zajęcie pozycji lidera rynku w tym segmencie w tak krótkim czasie, a także realizacja strategii i budżetu założonego na rok 2002.
Jak mówi Jakub Mazur wyróżnienie dla Travelplanet.pl potwierdzają dobre prognozy dla turystycznego e-commerce, w Polsce. Sprzedaż turystyki tym kanałem dystrybucji zyskała już ogromną popularność w Stanach Zjednoczonych, a wartość Expedia.com – największego gracza w tej branży jest szacowana na ok. 7 mld USD.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.