3 nagrody Travelplanet.pl od początku roku

Od początku bieżącego roku Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl otrzymało 3 nagrody i wyróżnienia, przyznane przez różne instytucje. Jak mówi Jakub Mazur dyrektor marketingu Travelplanet.pl są one efektem pozytywnego odbioru działalności spółki w roku 2002 zarówno przez użytkowników internetu, jak i media.

Pierwszą nagrodą, a w zasadzie wyróżnieniem, jakie otrzymała spółka było wybranie przez BusinessWeek Polska (2003/1) prezesa Travelplanet.pl S.A. – Piotra Multana, do “czołówki polskiego internetu”. Podstawą wyboru były osiągnięcia poszczególnych firm w roku 2002. Travelplanet.pl było jedynym wybranym internetowym biurem podróży w Polsce i znalazło się wśród największych firm polskiego internetu: Onet, Merlin i Allegro.

W marcu 2003 Travelplanet.pl została wytypowana przez użytkowników Internetu do rozgrywki finałowej w III edycji konkursu Inet Awards, promującego najlepsze polskie strony internetowe. W finale jury, w skład którego wchodziły osoby związane z mediami i największymi polskimi firmami wybrało Travelplanet.pl najlepszą strona w kategorii Best Travel. W konkursie zgłoszono ponad tysiąc stron, spośród których nominowano 69 witryn w 15. kategoriach. Zwycięzcami poszczególnych kategorii były tak znane serwisy, jak Inteligo.pl, PZU, Gadu-Gadu, czy tez Gery.pl.
Przyznanie nagrody Inet Awards zbiegło się ze stworzeniem nowej szaty graficznej serwisu.

Podsumowaniem dobrego roku Travelplanet.pl, realizowania strategii firmy oraz szybkiego wzrostu było przyznanie przez MCI w marcu nagrody Everesty 2003 za najlepszy rozwój spośród spółek portfelowych tego funduszu inwestycyjnego. Nagroda była w głównej mierze efektem 300% procentowego wzrostu sprzedaży Travelplanet.pl w roku 2002, a w szczególności uzyskaniem samowystarczalności finansowej zaledwie po 1,5 roku działania na rynku. Nie bez znaczenia było także zajęcie pozycji lidera rynku w tym segmencie w tak krótkim czasie, a także realizacja strategii i budżetu założonego na rok 2002.

Jak mówi Jakub Mazur wyróżnienie dla Travelplanet.pl potwierdzają dobre prognozy dla turystycznego e-commerce, w Polsce. Sprzedaż turystyki tym kanałem dystrybucji zyskała już ogromną popularność w Stanach Zjednoczonych, a wartość Expedia.com – największego gracza w tej branży jest szacowana na ok. 7 mld USD.

http://www.travelplanet.pl

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry