30 tysięcy uczestników SamsungGame.pl

Opublikowano: 18 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Do tej pory w konkursie Samsung Game zarejestrowało się już 30 tysięcy uczestników. Strona internetowa akcji – www.SamsungGame.pl  zanotowała w tym czasie ponad 290 tysięcy wizyt. Wyzwania związane z tym detektywistycznym konkursem, są też gorąco komentowane w serwisach społecznościowych.

Samsung Game to konkurs z pulą nagród o wartości ponad 100 tysięcy złotych. Zadanie polega na odgadnięciu dokładnych adresów lokali w 6 polskich miastach. W  każdym z nich umieszczono 10 tysięcy złotych. Przez cały czas na stronie internetowej www.SamsungGame.pl trwa bezpośrednia transmisja internetowa z miejsc, w których zostały umieszczone nagrody. Każdy może zobaczyć anonimowe miejsca, w których kamera pokazuje między innymi stolik z wazą, w której znajduje się duża ilość banknotów. Ta skierowana do młodych ludzi akcja związana jest z rynkowym debiutem netbooka Samsung N210.  Poza nagrodami głównymi, do wygrania są również nagrody dodatkowe: 12 netbooków Samsung N210 oraz 18 telefonów komórkowych Samsung Corby.

Uczestnicy konkursu mogą skorzystać z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi i poczuć się jak detektywi, zastanawiając się, które wskazówki prowadzą do celu, a które w ślepą uliczkę. Tropienie miejsc, w których zostały ukryte nagrody nie jest łatwe, o czym świadczyć może fakt, że pula nagród jest jak dotychczas nietknięta.

Na stronie www.SamsungGame.pl trwają transmisje z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa i Katowic. Jednak w konkursie z równym powodzeniem mogą brać osoby niezależnie od miejsca zamieszkania. Rejestracja jest możliwa przez cały czas gry.

Pomysł akcji został stworzony i jest realizowany dla firmy Samsung przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy.

www.SamsungGame.pl

Hanna Laskowska30 tysięcy uczestników SamsungGame.pl

Podziel się!

O autorze

hania