Do tej pory w konkursie Samsung Game zarejestrowało się już 30 tysięcy uczestników. Strona internetowa akcji – www.SamsungGame.pl zanotowała w tym czasie ponad 290 tysięcy wizyt. Wyzwania związane z tym detektywistycznym konkursem, są też gorąco komentowane w serwisach społecznościowych.
Samsung Game to konkurs z pulą nagród o wartości ponad 100 tysięcy złotych. Zadanie polega na odgadnięciu dokładnych adresów lokali w 6 polskich miastach. W każdym z nich umieszczono 10 tysięcy złotych. Przez cały czas na stronie internetowej www.SamsungGame.pl trwa bezpośrednia transmisja internetowa z miejsc, w których zostały umieszczone nagrody. Każdy może zobaczyć anonimowe miejsca, w których kamera pokazuje między innymi stolik z wazą, w której znajduje się duża ilość banknotów. Ta skierowana do młodych ludzi akcja związana jest z rynkowym debiutem netbooka Samsung N210. Poza nagrodami głównymi, do wygrania są również nagrody dodatkowe: 12 netbooków Samsung N210 oraz 18 telefonów komórkowych Samsung Corby.
Uczestnicy konkursu mogą skorzystać z rozbudowanego systemu wskazówek lub specjalnie przygotowanych podpowiedzi i poczuć się jak detektywi, zastanawiając się, które wskazówki prowadzą do celu, a które w ślepą uliczkę. Tropienie miejsc, w których zostały ukryte nagrody nie jest łatwe, o czym świadczyć może fakt, że pula nagród jest jak dotychczas nietknięta.
Na stronie www.SamsungGame.pl trwają transmisje z Warszawy, Poznania, Wrocławia, Trójmiasta, Krakowa i Katowic. Jednak w konkursie z równym powodzeniem mogą brać osoby niezależnie od miejsca zamieszkania. Rejestracja jest możliwa przez cały czas gry.
Pomysł akcji został stworzony i jest realizowany dla firmy Samsung przez agencję innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.