Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl S.A. sprzedało w pierwszym kwartale 2004 usługi turystyczne o wartości 2,92 mln złotych, co stanowi wzrost o ponad 307% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2003
Od początku swojego istnienia Travelplanet.pl utrzymuje coroczne trzy cyfrowy poziom wzrostu. W pierwszym kwartale 2004 r. tendencja ta także została utrzymana, a zakładane plany przychodowe przekroczone. Oznacza to nadal dynamiczny wzrost spółki i potwierdza założenia prognozy na rok 2004, gdzie spółka planuje sprzedaż w wysokości 23 mln PLN.
„Znacznie łatwiej jest wzrastać na samym początku działalności. Zdecydowanie większym wyzwaniem jest utrzymywanie dynamiki wzrostu na tak wysokim poziomie w 4 roku działalności. Travelplanet.pl zdołało to uczynić dzięki nowatorskiemu modelowi sprzedaży oraz dynamicznemu rozwojowi organizacji spółki.”- mówi Jakub Mazur dyrektor ds. rozwoju i marketingu Travelplanet.pl.
Aż 88% obrotu spółki generuje sprzedaż wycieczek turystycznych. Na drugim miejscu (7,5%) znajdują się bilety lotnicze sprzedawane za pośrednictwem należącego do grupy Travelplanet.pl serwisu Aero.pl. Reklama stanowi 4,5% obrotu firmy .
W roku 2003 udało się Travelplanet.pl osiągnąć pozycję lidera wśród dystrybutorów turystyki online na polskim rynku (Profit 2/2004) . Celem spółki w 2004 roku jest zdobycie pozycji nr.1 wśród wszystkich multiagentów turystycznych, nie tylko tych działających online.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.