39 zeta za neta

Opublikowano: 2 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

VECTRA, operator telewizji kablowej w Polsce, 1 września rozpoczęła promocję usługi dostępu do Internetu – ’39 zeta za neta'. Osoby, które do końca października tego roku wykupią usługę VECTRANET mogą liczyć na znaczną obniżkę abonamentu.

W ramach akcji ’39 zeta za neta' VECTRA przygotowała nowe ceny pakietów internetowych. Wszystkie osoby, które skorzystają z promocji, będą płaciły obniżony abonament za VECTRANET przez cały rok szkolny, czyli do końca czerwca 2006 r.

'Promocja została przygotowana głównie z myślą o uczniach i studentach, ponieważ to właśnie młodzież stanowi najdynamiczniej powiększającą się grupę użytkowników Internetu. Z tej oferty mogą również skorzystać i inni Klienci' – wyjaśnia Tomasz Żurański, prezes VECTRA SA.

http://www.vectra.pl

Sylwester Kozak39 zeta za neta

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.