3Com edukuje z Compendium

Opublikowano: 23 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

3Com wraz z Compendium przygotowały multimedialny kurs „Moja pierwsza sieć komputerowa”. Dzięki szkoleniu można się nauczyć samodzielnego projektowania i budowy lokalnej sieci komputerowej. Kurs został przygotowany we Flashu i stanowi element serii edukacyjnej „CD COMP – 12 kroków w nową erę edukacji”.

W szkoleniu zawarte są animacje, zdjęcia, opisy, schematy, testy i ćwiczenia praktyczne, które poprawiają efektywność nauki. Prezentowane schematy przedstawiające przykładowe konfiguracje i wyjaśniające zasady działania urządzeń zostały wykonane na bazie urządzeń firmy 3Com.

Dzięki tym elementom użytkownicy kursu w łatwy sposób poznają zasady działania koncentratorów, przełączników, routerów, jak również sieci pracujących w różnych topologiach. Uczestnik kursu dowiaduje się nie tylko, jaką wybrać topologię sieci, medium, komponenty i system operacyjny, ale również jakie są różnice między koncentratorem a przełącznikiem, co to są sieci bezprzewodowe WLAN i jak udostępnić zasoby swojego komputera w sieci.

W części zadań praktycznych uczestnik krok po kroku przechodzi etapy tworzenia sieci LAN bazując na rozwiązaniach 3Com. Kurs zawiera bogata galerię zdjęć prezentujących szczegóły budowy większości urządzeń firmy 3Com, takich jak: przełączniki rodziny OfficeConnect i SuperStack, przełączniki sieci szkieletowych, karty sieciowe, urządzenia sieci bezprzewodowych WLAN AirConnect, koncentratory i routery.

Dzięki powiązaniu tematycznym prezentowanych zdjęć, schematów i treści kursu użytkownik zapoznaje się z rzeczywistymi zastosowaniami urządzeń 3Com, które tworzą strukturę nowoczesnych sieci komputerowych. W czasie pierwszych dwóch miesięcy zakupiono ponad 3000 egzemplarzy szkolenia. Szczegółowe informacje i wersje demonstracyjne znajdują sie na stronie www.cdcomp.pl.

http://www.3com.pl

Sylwester Kozak3Com edukuje z Compendium

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.