Przychody ze sprzedaży netto HOGA.PL S.A. za dwa kwartały 2003 roku wyniosły 4 109 tys. złotych (2 373 tys. w II kw.) i były o ponad 10% wyższe w porównaniu z wynikami w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka zmniejszyła koszty wytworzenia sprzedanych produktów i usług prawie
o 30 procent, osiągając zysk brutto ze sprzedaży na poziomie 350 tysięcy złotych.
Większość przychodów HOGA.PL S.A. pochodziła ze sprzedaży sprzętu komputerowego i oprogramowania (81%). Na pozostałe 19% przypadła sprzedaż własnych produktów i usług Spółki, w tym usług reklamowych, która wzrosła w porównaniu z dwoma kwartałami 2002 r. o 36,7%.
Ogłoszona w marcu br. prognoza przychodów ze sprzedaży na poziomie 10,5 mln złotych została zrealizowana w 40%. W ocenie Zarządu Spółki nie ma żadnych zagrożeń, co do jej wykonania. Realnym pozostaje zapowiadane przez Tomasza Kosobuckiego – Prezesa Zarządu HOGA.PL S.A. – osiągnięcie na koniec br. niewielkiego zysku netto, zwłaszcza że strata netto po dwóch kwartałach była o 61% mniejsza niż rok wcześniej i wyniosła 743 tys. złotych (366 tys. w II kw.).
Jednym z czynników wpływających na wzrost wartości sprzedaży było wprowadzenie na rynek nowych produktów informatycznych HOGA.PL S.A. adresowanych do małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek administracji publicznej: systemu obiegu dokumentów i przepływu zadań IntraDok oraz rozwiązań Biuletynu Informacji Publicznej.
Rozwój i sprzedaż autorskich rozwiązań informatycznych oraz systemów Intranet i Extranet to jedne z głównych wyzwań stojących przed firmą. „W obszarze naszych zainteresowań ważne miejsce zajmuje administracja publiczna. Jesteśmy obecni w tym sektorze jako jeden z liderów w zakresie rozwiązań Biuletynu Informacji Publicznej, które w chwili obecnej wykorzystuje przez ponad 100 podmiotów. Chcemy rozwijać naszą ofertę dla urzędów i instytucji zwłaszcza w dziedzinie systemów obiegu dokumentów wykorzystujących technologię podpisu elektronicznego, zintegrowanych z Biuletynem” – mówi Bogusław Majka, Członek Zarządu HOGA.PL S.A.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.