1 lutego 2001 roku wystartowało oficjalnie przedsięwzięcie, którego celem było i jest łączenie serwisów pod jedną marką. Początkowo całe przedsięwzięcie miało formę amatorsko-hobbistyczną i nie przynoszącą przychodów, a tym bardziej zysków. Prawdziwy rozwój portalu zaczął się z początkiem 2002 roku, gdy podjęto decyzję o przekształceniu formy amatorskiej w biznesową. Od lipca 2004 roku portal skutecznie podnosi oglądalność, która rośnie dosłownie z miesiąca na miesiac o około 100 tys. użytkowników miesięcznie. Według stat.pl (GemiusTraffic) w lipcu notował 673 tys. unikalnych użytkowników, a w styczniu 2005 roku już 1,35 mln co daje dwukrotny wzrost oglądalności w ciągu pół roku i wzrost o 200 tys. unikalnych użytkowników w stosunku do grudnia 2004.
Portal od kilku miesięcy skutecznie odświeża swój wizerunek, a dowodem na to jest poprawa jakościowa jaka następuje i ciągły przyrost użytkowników. Gery.pl to jedno z niewielu na taką skalę przedsięwzięć internetowych, które rozwinęło się z środków własnych bez początkowych inwestycji.
W ciągu 4 lat portal wyprzedził wiele serwisów pretendujących do miana dużych portali i dziś według ostatnich badań PBI zajmuje mocną 6 pozycję.
'W chwili obecnej nasz rozwój na tyle nabrał tempa, że w tym roku bez problemu osiągniemy 5 pozycję pokonując zasięgiem duży znany portal przed nami. Najważniejsze jest w tym, że główny zasięg robią nam serwisy bogate w treści, a nie usługi darmowe, które dopiero zamierzamy wprowadzić co istotnie wpłynie na dalszy dynamiczny rozwój portalu i wtedy na pewno zawalczymy o najwyższą pozycję.’ – stwierdza Gerard Grech, właściciel portalu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.