11 sierpnia 2008 r. zostało złożone rekordowe 4-milionowe zamówienie w sklepie internetowym Merlin.pl.
Dynamika zakupów w Merlinie wzrasta z roku na rok. Pierwsze milionowe zamówienie sklep otrzymał w 2004 roku (firma istnieje od 1999 roku), dwumilionowe w 2006, trzymilionowe w 2007. 11 sierpnia 2008 r. zostało złożone rekordowe 4-milionowe zamówienie.
Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce”, przygotowanego przez firmę badawczą Gemius SA, wciąż rośnie popularność Merlina – jest najlepiej rozpoznawalnym sklepem internetowym w sieci.
Merlin.pl aktywnie reaguje na rosnące zainteresowanie zakupami w sieci i rozwija kolejne działy, wchodzi w nowe branże. W 2007 rozszerzył swoją ofertę o 2 nowe działy: merlindom i merlinbeauty. Sklep oferuje ponad 380 tys. towarów we wszystkich działach (książki, muzyka, film, multimedia, zabawki, elektronika, kosmetyki, artykuły do domu i ogrodu), liczbę składanych zamówień: 73 tysiące zamówień miesięcznie oraz liczbę zarejestrowanych klientów: 1 milion.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.