Secus Asset Managemnet SA z sukcesem zamknął private placement Agito SA. W ramach oferty prywatnej spółka Agito pozyskała planowane 4 mln zł. Emisja obejmowała 770.000 akcji na okaziciela serii E. Środki pozyskane z emisji przeznaczone zostaną na dalsze inwestycje w systemy informatyczno-logistyczne, działania marketingowe oraz rozszerzenie asortymentu Agito.pl.
W dalszej kolejności spółka planuje inwestycje w aktywa związane z infrastrukturą magazynową oraz w sprzęt serwerowy.
„Środki pozyskane w ramach oferty prywatnej przeznaczymy na zaawansowane systemy informatyczne i logistyczne tak, aby pozostać najsprawniej funkcjonującym hipermarketem internetowym w Polsce. Duże zainteresowanie jakim cieszyła się oferta świadczy o umacnianiu się marki Agito i rosnącym zaufaniu inwestorów do spółki. Dystansujemy konkurencję.” – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Agito SA.
„Private placement Agito to wielki sukces: odnotowaliśmy nadsubskrypcję a zainteresowanie inwestorów emisją było duże. Trudna sytuacja rynkowa nie przeszkodziła zrealizowac założenia oferty prywatnej i to w 100 proc. Agito.pl ma ogromny potencjał wzrostu. Rynek internetowy będzie nadal dynamicznie się rozwijał, a spółka udowodniła, że potrafi na tym rynku świetnie funkcjonować.” – mówi Grzegorz Pędras, Prezes Secus Asset Managment SA.
W związku z nieprzewidywalną sytuacją na rynku kapitałowym, Agito SA odstąpiło od oferty publicznej planowanej na 2008 rok. Dla utrzymania dynamicznego tempa rozwoju, spółka zdecydowała się na pozyskanie środków na inwestycje z alternatywnych źródeł. Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pozostaje jednak kluczowym elementem długofalowej strategii rozwoju firmy. Po ustabilizowaniu się sytuacji na rynkach finansowych, spółka planuje powrócić do realizacji zadań związanych z przygotowaniami do pierwszej oferty publicznej. Wznowienie projektu IPO, przewidziane na 2009 r. będzie wiązało się z przygotowaniem nowego prospektu emisyjnego i złożeniem go w KNF.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.