Secus Asset Managemnet SA z sukcesem zamknął private placement Agito SA. W ramach oferty prywatnej spółka Agito pozyskała planowane 4 mln zł. Emisja obejmowała 770.000 akcji na okaziciela serii E. Środki pozyskane z emisji przeznaczone zostaną na dalsze inwestycje w systemy informatyczno-logistyczne, działania marketingowe oraz rozszerzenie asortymentu Agito.pl.
W dalszej kolejności spółka planuje inwestycje w aktywa związane z infrastrukturą magazynową oraz w sprzęt serwerowy.
„Środki pozyskane w ramach oferty prywatnej przeznaczymy na zaawansowane systemy informatyczne i logistyczne tak, aby pozostać najsprawniej funkcjonującym hipermarketem internetowym w Polsce. Duże zainteresowanie jakim cieszyła się oferta świadczy o umacnianiu się marki Agito i rosnącym zaufaniu inwestorów do spółki. Dystansujemy konkurencję.” – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Agito SA.
„Private placement Agito to wielki sukces: odnotowaliśmy nadsubskrypcję a zainteresowanie inwestorów emisją było duże. Trudna sytuacja rynkowa nie przeszkodziła zrealizowac założenia oferty prywatnej i to w 100 proc. Agito.pl ma ogromny potencjał wzrostu. Rynek internetowy będzie nadal dynamicznie się rozwijał, a spółka udowodniła, że potrafi na tym rynku świetnie funkcjonować.” – mówi Grzegorz Pędras, Prezes Secus Asset Managment SA.
W związku z nieprzewidywalną sytuacją na rynku kapitałowym, Agito SA odstąpiło od oferty publicznej planowanej na 2008 rok. Dla utrzymania dynamicznego tempa rozwoju, spółka zdecydowała się na pozyskanie środków na inwestycje z alternatywnych źródeł. Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pozostaje jednak kluczowym elementem długofalowej strategii rozwoju firmy. Po ustabilizowaniu się sytuacji na rynkach finansowych, spółka planuje powrócić do realizacji zadań związanych z przygotowaniami do pierwszej oferty publicznej. Wznowienie projektu IPO, przewidziane na 2009 r. będzie wiązało się z przygotowaniem nowego prospektu emisyjnego i złożeniem go w KNF.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.