Już w tym tygodniu w Travelplanet.pl zrobi zakupy 400-tysięczny klient. Z tej okazji firma przygotowała niespodziankę: voucher na kwotę 4 tys. złotych na dowolną wycieczkę do końca 2010 r. Dzięki temu jeden z klientów Travelplanet.pl pojedzie w tym roku na wakacje dwa razy.
Zasady zabawy są bardzo proste: wystarczy wybrać i zakupić dowolną wycieczkę z oferty Travelpanet.pl. Każdego dnia, rezerwacje ze wszystkich punktów sprzedaży zostaną poddane weryfikacji , tak aby precyzyjnie określić, która z nich jest tą o numerze 400 000. Osoba, która jej dokonała otrzyma voucher na kolejne wakacje z Travelplanet.pl.
– Szerokość naszej oferty oraz kompleksowość kanałów dystrybucji sprawiają, że Travelplanet.pl jest dla klientów najwygodniejszym miejscem zakupu wycieczek. Obecnie dużo uwagi poświęcamy sprzedaży przez Internet ze względu na ułatwienia, jakie niesie ona dla naszych klientów oraz możliwość precyzyjnego dopasowania oferty do ich upodobań i potrzeb – mówi Marcin Przybylski, Prezes Zarządu Travelplanet.pl S.A.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.