W pierwszym tygodniu lutego krakowska spółka Mobiltek podała do wiadomości informację o współpracy z Orange przy nowym projekcie mającym na celu budowanie społeczności w Internecie. Kolejnym partnerem programu został serwis 4fun.tv.
Główną siłą stanowiącą o atrakcyjności tego systemu jest możliwość uruchomienia portalu jako co-brand lub white label dla partnerów chcących pod własną marką budować i rozwijać społeczności korzystając z istniejącego już grona użytkowników, jak również prowadzić wspólne kampanie marketingowe.
W serwisie www.4fun.dopary.pl użytkownicy będą mogli korzystać z wszystkich głównych funkcjonalności, które pozwalają na interakcję między nimi, a które znane są z innych tego typu serwisów w Polsce. Portal będzie także dostępny dla użytkowników telefonów komórkowych pod adresem 4fun.dopary.mobi. Mobiltek jako dostawca technologii będzie na bieżąco dodawać kolejne, innowacyjne funkcjonalności.
Na stronie głównej serwisu 4fun.tv został zamieszczony specjalny, na bieżąco aktualizowany box prezentujący nowych użytkowników, w tym także zarejestrowanych w portalach partnerskich.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.