Australijska Komisja ds. Konkurencji i Konsumentów (ACCC) zamierza pociągnąć do odpowiedzialności firmę Apple za rzekome wprowadzanie w błąd konsumentów odnośnie współpracy najnowszych iPadów z siecią 4G.
Australijskie władze mają wątpliwości co do reklamy i prezentacji nowych iPadów, gdyż potencjalny nabywca jest przekonany o możliwości dokonania połączenia z siecią 4G. W praktyce jest jednak inaczej, ponieważ australijska sieć 4G, reprezentowana przez Telstrę, nie jest „kompatybilna” z urządzeniami firmy Apple.
Apple na swojej stronie podaje informację, że połączenie 4G jest obsługiwana wyłącznie w Stanach Zjednoczonych oraz w Kanadzie:
Standard 4G LTE obsługiwany jest w sieciach AT&T i Verizon w Stanach Zjednoczonych oraz w sieciach Bell Rogers i Telus w Kanadzie.
ACCC zapowiedziała, że poprzez pozew będzie starała się ukarać finansowo firmę Apple, która, zdaniem Komisji, powinna zapłacić karę pieniężną oraz wypłacić odszkodowania dla pokrzywdzonych konsumentów. Dodatkowym krokiem ma być umieszczenie reklam korygujących błędne treści dostarczane w reklamach przez Apple.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.