5 mln odsłon pracuj.pl

Oglądalność portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl przekroczyła w marcu 5 milionów odsłon stron. To plasuje Pracuj.pl na jednej z czołowych pozycji wśród polskich vortali tematycznych.

Serwis Pracuj.pl to portal rekrutacyjny, skierowany do specjalistów i menedżerów oraz studentów i absolwentów. – Marcowy rekord oglądalności zawdzięczamy przeprowadzonej kampanii promocyjnej portalu oraz dwóch dużych internetowych wydarzeń – mówi Maciej Noga, Marketing Manager w firmie Communication Partners, która jest właścicielem portalu. – Chodzi o Wirtualne Targi Pracy i Wirtualne Targi Edukacyjne.

Kampania składała się z reklamy internetowej (mailingi, bannery), reklamy papierowej (prasa studencka, „Gazeta Wyborcza”, „Życie Warszawy”), public relations (informacje dla prasy i portali specjalistycznych, newslettery) i autopromocji.

W efekcie serwis Pracuj.pl odwiedziło w marcu 355 751 unikalnych użytkowników, którzy obejrzeli strony witryny ponad 5 109 740 razy. Liczba aktualnych życiorysów w bazie kandydatów poszukujących pracy wzrosła o ponad 25% w porównaniu z miesiącem poprzednim – z 9 900 w lutym do 12 420 w marcu. W serwisie zarejestrowało się blisko 20 tys. nowych użytkowników – obecnie jest ich 260 000.

Łączna liczba wizyt na Wirtualnych Targach Pracy (2-4 marca) wyniosła 65 110, a wszystkie strony targowe odsłonięto 332 716 razy. W czasie trzydniowych Wirtualnych Targów Edukacyjnych (30 marca-1 kwietnia) liczba wizyt wyniosła 30 000, a strony targowe obejrzano 175 000 razy.

http://www.pracuj.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top