500 Partnerów MBM Ontrack

Opublikowano: 9 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Do programu partnerskiego MBM Ontrack przystąpiły nowe firmy. Są to m.in. Logotec Engineering Group, Panda Software – dystrybutor aplikacji antywirusowych oraz Ster-Projekt S.A. i Koma S.A.

Program partnerski skierowany jest do firm informatycznych trudniących się odzyskiwaniem danych oraz tych, które chcą włączyć tę usługę do swojej oferty. Jest to pierwsza w historii polskiej informatyki oferta współpracy partnerskiej w branży odzyskiwania danych (ang. data recovery).

– Firmy biorące udział w naszym programie partnerskim zwiększają poczucie bezpieczeństwa swoich klientów, nie pozostawiają ich samym sobie nawet w czasie najgorszej katastrofy jaką jest utrata danych. Są w stanie pomóc klientom w przypadku awarii, klęski żywiołowej czy sabotażu. Jest to swoistego rodzaju ubezpieczenie NW, które odpowiedzialne firmy zawierają z myślą o bezpieczeństwie swoich klientów – powiedział Jarosław Kubica, dyrektor ds. rozwoju MBM Ontrack.

Partnerzy MBM Ontrack mogą zaoferować swoim klientom m.in. odzyskiwanie danych bez utraty gwarancji na nośnik, co może ustrzec przed koniecznością zakupu nowych, często drogich dysków czy macierzy.

MBM Ontrack jest właścicielem jedynego w tej części Europy laboratorium odzyskiwania danych. Dysponuje również unikalną technologią Ontrack Data Recovery- lidera w dziedzinie odzyskiwania danych na świecie. Partnerzy współpracujący z MBM Ontrack mogą korzystać zarówno z laboratorium jak i technologii, a nawet specjalistycznego oprogramowania służącego do kasowania i odzyskiwania danych.

Dotychczas do programu partnerskiego MBM Ontrack przystąpiło blisko 500 firm. Należą do nich m.in. Novell Professional Services Poland Sp. z o.o., Comarch S.A., Telmax S.A., Qumak-Sekom S.A. czy Polcom Sp. z o.o.

http://www.mbm.com.pl

Sylwester Kozak500 Partnerów MBM Ontrack

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.