Spółka o2.pl, do której należą popularny Portal Internetowy o2.pl oraz Komunikator Tlen.pl, podwoiła w 2003 roku zysk netto – do 570 tys. zł, z 262 tys. zł w roku poprzednim. Zeszłoroczne przychody firmy wyniosły 1,8 mln zł, czyli wzrosły o 117% w odniesieniu do analogicznego okresu 2002 roku. W porównaniu do osiągnięć z pierwszego roku swojej działalności (91 tys. zł w 2000 roku) firma odnotowała imponujący, bo ponad 35-krotny wzrost przychodów. Rentowność bliska 50% to rzadkość nawet wśród firm „starej gospodarki”.
Z najnowszych badań polskiego rynku internetowego wynika, że na początku 2004 roku korzystało z sieci 6,5 mln użytkowników. Wśród najczęściej odwiedzanych portali internetowych w styczniu 2004 roku, na czwartym miejscu znalazł się Portal o2.pl, wyprzedzając m.in. gazeta.pl. Liczba użytkowników Portalu o2.pl wyniosła w tym okresie (wg Gemius) ponad 2,9 mln osób, a liczba darmowych kont e-mail, zainstalowanych w systemie poczty o2.pl 1,9 mln.
Narzędziem i usługą, która przynosi portalowi dużą popularność jest Komunikator Tlen.pl, z którego miesięcznie korzysta ponad 650 tys. osób.
Najnowszą, wprowadzoną w połowie marca br. usługą Portalu o2.pl są pierwsze w Polsce, niezależne pakiety internetowe dla abonentów TP SA – TlenDostęp Pakiety oraz oferowana równolegle usługa TlenDostęp Plus – umożliwiająca bezpłatne naliczanie sekundowe w dostępie do Internetu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.