6 milionów odwiedzających w Wakacje.pl

Opublikowano: 6 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Co szósty, statystyczny Polak odwiedził już strony internetowe portalu turystycznego Wakacje.pl. W pierwszych dniach września tego roku liczbę odwiedzających portal przekroczyła 6 milionów.

Wakacje.pl powstały w marcu 1999 roku i przez pierwszy rok prowadziły działalność promocyjno-informacyjną w szeroko rozumianej turystyce. Kilka miesięcy później, jako pierwsze w Polsce, wprowadziły zorganizowaną multiwyszukiwarkę ofert turystycznych. Od tego momentu rozpoczęła się w Polsce internetowa sprzedaż pakietowych ofert wypoczynkowych.

– Obserwowaliśmy organizacje branżowych serwisów ogólnoświatowych i ich wzorce, wzbogacone o własne pomysły, asymilowaliśmy do polskich realiów – wspomina początki działalności Michał Kaczorowski, prezes zarządu w Wakacje.pl – Byliśmy pionierami. Po nas pojawili się kolejni gracze – dodaje Mariusz Panek, Wiceprezes w zarządzie spółki.

Dziś, portal turystyczny Wakacje.pl to profesjonalny w strukturze zespół blisko 40 osób, sprzedający oferty ponad 100 touroperatorów. Średnia, dzienna liczba ofert i propozycji turystycznych na stronie przekracza 130 tysięcy, a ofert typu – last minute – 25 tysięcy. Wakacje.pl to nie tylko najlepszy w sieci pośrednik w sprzedaży gotowych pakietów, ale także prawdziwa kopalnia wiedzy na temat samej turystyki. Oprócz oferty handlowej do dyspozycji klientów pozostają m.in. vademecum turysty, przewodniki, słowniki, najlepsze w kraju turystyczne forum wymiany informacji o wypoczynku, rankingi i oceny hoteli na całym świecie, FAQ, a także serwisy tematyczne uzupełniające całą ofertę.

W ciągu 6 lat działalności Wakacje.pl obsłużyło z zadowoleniem ponad 30 tysięcy klientów.

http://www.wakacje.pl

Sylwester Kozak6 milionów odwiedzających w Wakacje.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.