Co szósty, statystyczny Polak odwiedził już strony internetowe portalu turystycznego Wakacje.pl. W pierwszych dniach września tego roku liczbę odwiedzających portal przekroczyła 6 milionów.
Wakacje.pl powstały w marcu 1999 roku i przez pierwszy rok prowadziły działalność promocyjno-informacyjną w szeroko rozumianej turystyce. Kilka miesięcy później, jako pierwsze w Polsce, wprowadziły zorganizowaną multiwyszukiwarkę ofert turystycznych. Od tego momentu rozpoczęła się w Polsce internetowa sprzedaż pakietowych ofert wypoczynkowych.
– Obserwowaliśmy organizacje branżowych serwisów ogólnoświatowych i ich wzorce, wzbogacone o własne pomysły, asymilowaliśmy do polskich realiów – wspomina początki działalności Michał Kaczorowski, prezes zarządu w Wakacje.pl – Byliśmy pionierami. Po nas pojawili się kolejni gracze – dodaje Mariusz Panek, Wiceprezes w zarządzie spółki.
Dziś, portal turystyczny Wakacje.pl to profesjonalny w strukturze zespół blisko 40 osób, sprzedający oferty ponad 100 touroperatorów. Średnia, dzienna liczba ofert i propozycji turystycznych na stronie przekracza 130 tysięcy, a ofert typu – last minute – 25 tysięcy. Wakacje.pl to nie tylko najlepszy w sieci pośrednik w sprzedaży gotowych pakietów, ale także prawdziwa kopalnia wiedzy na temat samej turystyki. Oprócz oferty handlowej do dyspozycji klientów pozostają m.in. vademecum turysty, przewodniki, słowniki, najlepsze w kraju turystyczne forum wymiany informacji o wypoczynku, rankingi i oceny hoteli na całym świecie, FAQ, a także serwisy tematyczne uzupełniające całą ofertę.
W ciągu 6 lat działalności Wakacje.pl obsłużyło z zadowoleniem ponad 30 tysięcy klientów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.