60.000 osób gra w Piłkarzyki

Opublikowano: 16 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Już ponad 60 tysięcy osób bawi się w trzeciej edycji internetowego menedżera piłkarskiego w portalu Gazeta.pl.

„Tak ogromny sukces „Piłkarzyków” to efekt dobrze skonstruowanej kampanii promocyjnej konkursu. Udało nam się przekonać internautów, że „Piłkarzyki” to najlepszy menadżer piłkarski w polskim internecie. Bardzo pomogli nam w tym nasi partnerzy: Radio Eska i magazyn CKM, którzy wspaniale wspierają naszą akcję. Zaangażowanie z jakim internauci oddają się grze wskazuje,że nie żałują wybrania właśnie „Piłkarzyków”. – mówi Rafał Szafran, szef promocji Portalu Gazeta.pl.

„Piłkarzyki” to gra, w której każdy uczestnik za 28 mln złotych może zbudować zespół marzeń, składający się z najlepszych zawodników polskiej ligi. Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w „Piłkarzykach”. Punkty zależą od rzeczywistych dokonań piłkarzy, którzy grają w rundzie wiosennej polskiej ligi. Punktacja jest ustalana na podstawie zaawansowanych statystyk gromadzonych przez dziennikarzy Gazety Wyborczej. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie najwięcej punktów przez całą ligową wiosnę.

Nagrodą dla najlepszego prezesa klubu w „Piłkarzykach” jest skuter Gilera DNA 50.

http://www.gazeta.pl/pilkarzyki

Sylwester Kozak60.000 osób gra w Piłkarzyki

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.