W pierwszej połowie 2005 roku, K2 uzyskała przychody ze sprzedaży
w wysokości 3,85 mln złotych, co oznacza wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o ponad 60%. Z kolei wynik finansowy EBITDA wyniósł 457 tys. zł. przekraczając o ponad 38% rezultat pierwszego półrocza 2004.
W pierwszej połowie br. K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi kluczowymi klientami, zaś w przypadku niektórych znacznie rozszerzyła zakres obsługi, realizując np. aż 4 nowe serwisy internetowe dla Coca-Cola oraz spektakularny projekt dla Nokia – www.moBlog.pl – będący pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych w świecie serwisów mobilnych blogów.
W pierwszym półroczu b.r., zrealizowano projekty i usługi internetowe dla takich marek jak Bankier.pl, EDEN, Link4, SANITEC Koło, Softbank, PZU Życie. Wykonano także oparty na platformie SharePoint Server portal korporacyjny dla koncernu farmaceutycznego US Pharmacia oraz szereg prezentacji multimedialnych m.in. dla Banku Millennium oraz firmy Dialog. Z dużym zainteresowaniem ze strony Klientów spotkała się oferta usług public relations on-line – K2 zrealizowała już projekty ePR dla: Nokia, Ikea oraz marki Eden.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.