NEO24.PL, jeden z największych w Polsce sklepów internetowych, wspólnie z Pocztą Polską wprowadza nową usługę, rozszerzającą możliwości zwrotu towaru. Dzięki niej klienci e-sklepu będą mogli bezpłatnie zwrócić zakupiony produkt w dowolnej placówce pocztowej w całym kraju.
Każdy klient, który zakupił w NEO24.PL produkt o wartości powyżej 99 złotych, może skorzystać z darmowej dostawy. Dodatkowo, z myślą o tych, którzy nie trafili z zakupem, e-sklep przewidział możliwość bezpłatnego odesłania towaru z każdej placówki Poczty Polskiej.
Aby dokonać zwrotu, należy pojawić się w najbliższym oddziale Poczty Polskiej i poinformować pracownika placówki o chęci oddania produktu do NEO24.PL. Klient otrzyma specjalną naklejkę, na której wpisuje swoje imię, nazwisko i numer zamówienia. Reszta formalności należy już do sprzedawcy i dostawcy. Towar wraca do NEO24.PL według standardowych zasad, a klient otrzymuje zwrot pieniędzy lub nowy produkt.
Naszym celem jest wprowadzenie nowej jakości usług w branży e-commerce. Chcemy pokazać Klientom, że zakupy internetowe mogą być jeszcze prostsze i wygodniejsze niż do tej pory. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, wspólnie z Pocztą Polską postanowiliśmy uruchomić najłatwiejszą darmową metodę zwrotu towaru. Każdemu z nas zdarza się przecież kupić nietrafiony produkt, choćby na prezent komunijny. Dzięki nowej usłudze, bez żadnych dodatkowych kosztów i formalności, można go teraz zwrócić i wybrać coś w zamian, bądź otrzymać zwrot pieniędzy – mówi Mateusz Gołda, manager ds. rozwoju back-office NEO24.PL.
Darmowemu zwrotowi podlegają małe sprzęty AGD, RTV oraz IT. Mogą to być kuchenki mikrofalowe, frytkownice, suszarko-lokówki, tablety, konsole do gier, laptopy, telewizory plazmowe i LED oraz wiele innych produktów. Aby ułatwić zakupy, towary objęte darmowym zwrotem otrzymały specjalne oznaczenie „Zwrot za darmo”. Zwrócić w ten sposób można produkt, którego waga nie przekracza 30 kg, a gabaryt 0,2 m3. Sposób zakupu nie ma znaczenia, a na zwrot przysługuje 14 dni.
Bliska współpraca z NEO24.PL, jednym z liderów sprzedaży online w Polsce, to ważny element długofalowej strategii Poczty Polskiej. Dostrzegamy na rynku rosnący udział paczek ze zwrotami, na który wpływ mają głównie wprowadzone zmiany prawne zwiększające ochronę konsumentów, szczególnie w branży e-commerce. Dlatego tak ważna jest współpraca z firmami, nie tylko przy obsłudze paczek z e-sklepów, ale także przy ruchu powrotnym od klientów. Standardem staje się także darmowy zwrot oferowany przez e-sklepy, tak jak ma to miejsce w NEO24.PL– mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej.
NEO24.PL i Poczta Polska nawiązały współpracę już w styczniu 2015 roku, czego efektem było m.in. zwiększenie liczby punktów osobistego odbioru o 4500 placówek oraz możliwość skorzystania z wysyłki za pomocą usługi Pocztex Kurier48 na wybrany adres.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.